Battlefield 3 PC [24 spillere max raus!]

Lodin

Der Waaaah
#1
Jeh, dette er tråden for mesterrasen. Som folk vet er det ikke vanskelig å aktivere spillet allerede nå så det er en ting alle bør gjøre og så bør de adde alle fra denne tråden. Det holdt såklart ikke bare å slenge folk inn i Origin, man må og adde dem i Battlelogen, men det bør ikke være no stress.

De som spiller er:
  • Bad Mongo: Ameneon88
  • Jante: bastantejante
  • Kleevah: Kleevah
  • Libresse: Scadente
  • Lodin: Loddedin
  • Maxinum: DeathBrawl
  • Sushi: I-SUSHI-I
  • Yetipants: Fetthesten
Dette er såklart og en tråd som er utmerket å avtale no spilling i så da gjør jeg det. Noen oppe for no gæjming i kveld? Hadde det evt. vært en ide å mekke en SG-platoon?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Vi har vel strengt tatt allerede en BF3-tråd for PC, men okay. Har ikke spillet ennå, men er såpass frekk at jeg redigerer inn nicket mitt i førstepost uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Jammen den er i generelt og ikke ment for å organisere spilling og Endre ræger om man skulle finne på å gjøre det der! :qq:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#4
Kleevah som vanlig. Får ikke spillet før i morra, men er seff med på noe da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Kroppen min er klar så snart Komplett sender meg hardwaren (og jeg får flytta inn ordentlig (og får Internett)).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Hva med noe som ikke dukker opp hvis folk søker på Ribsskog?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Baron Adelers 5. bataljon?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#10
Regiment Rettighetskrav?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#14
Jeg er klar til å spille det når det åpnes klokken 01:00 i natt ;) Nicket mitt i BF3 blir vel samme som på Origin, Halky85 så add jeg gjerne :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Fightin' Fislefitts.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#16
Så, blir det noe æksjn i helga? Kroppen min er klar!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#18
Heter bastantejante. samme navn som i betaen, siden det er klin umulig å bytte navn uten å whine til både origin support og EA i diverse retninger.
 
#20
Vel, du burde drepe folk med den, fordi den eier. OG fordi man kan sette sniper scope på dritten samtidig som man pumper ut slugs og hagle fitter fra 60 meters avstand.

Ps send meg ny pc for dette tipset takk.