Berserk

#1
Berserk er et hack'n'slash spill som bare er gitt ut i Japan, og det ser dårlig ut for en utgivelse utenfor Japan. For dere som ikke kjenner til Berserk, så er det tatt fra Anime'n/Manga'n. Sjekk ut denne siden Berserk Media
Jeg hadde satt pris på om så mange som mulig hadde skrevet under på petition'en som er på nettet: Give Us Berserk

Thanx!
 
#2
Der signa jeg. Spillet så dritfett ut.
 

oma

Village Drunk
#3
det der MÅ man jo bli lei etter noen dager? velvel jeg signa nå uansett...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Finnes det spillet på Dreamcast også? Het Sword of the Berserk eller no lignende, og virket kjempebarsk.
 
#7
Wallace og jeg spilte igjenom det (Wallace spilte, jeg så på :D ), og vi synes det EIDE! Var litt repetitivt helt til Chapter 3, men så begynte det å ta av helt! Håper absolutt at det blir gitt ut på US, ellers så er jeg pent nødt til å kjøpe det på Japansk.
 
#8
Signa deluxe! Animen var helrå, noe spillet sannsynligvis blir og. Laster ned vidsa fra det nå.


Edit: Sett vidsa nå og har bare en ting å si: Det der så sinnsykt fett ut!
 

oma

Village Drunk
#14
jo enig der, men da har du hvertfall følelsen av at du gjorde noe for å få til det du vil, blah jeg maser fælt på kveldstid altså
 

oma

Village Drunk
#16
siste offtopic i dette emnet fra meg: jeg sa ingenting om at jeg likte macgyver, men jeg skal innrømme at jeg petitionerte for den, mac fortjener da disk!
 
#17
MacGyver er hardt, så det var jammen på tide at også denne serien fikk sin dose med nåtidspreg. Berserk har jeg derimot ikke sett. Men hørt om serien – det har jeg. Og det jeg har hørt, har stort sett vært positivt. Nå sier jeg riktignok ikke at konverteringer à la denne som regel holder mål, men jeg er framdeles villig til å gi den en sjanse. Dessuten føler jeg meg så glad og snill i dag, så greit – jeg skal slutte meg til petisjonen.
 
#19
Er det bare jeg som syns animéen er kjedelig? Dessuten ser ikke spillet ut til å kunne måle seg med God of War, og etter å ha spilt det, er de fleste spillene innenfor samme sjanger kjedelige ...
 
#20
Syntes spillet virka dritt kjedlig etter å ha sett videoene... Men ejg signa forde, bare fordi jeg syntes det fortjener det:)