Best. Character. Ever.

Ryu Haybusa frå Ninja Gaiden er tøff! :tommelopp:

Yoshimitsu..
Har alltid likt hans komboer (i de spillene han er med i som jeg har prøvd) og syns han har et tøft utseende i de fleste spillene han er med i. Desutten digger jeg stemma hans i SCII (på japansk vel å merke).

Tekken
-Lei
-Jin
-Michimas/Kazama
-Bryan
-Beak

VF
-Akira
-Lei-Fei
-Sarah
-Kage
-Jeffrey

SF
-Ryu
-Ken
-Akuma

Felles for alle er at dem er dritkule å spille med, digger stilen. Mer orker jeg ikke å si, bortsett fra at mesteparten av dem jeg digger har en sånn derre "karate shaolin stil" :)

SF:
- Ken
- Ryu
- Akuma/Shin Akuma
- M. Bison
- Rolento
- Fei-Long
- Remy

Tekken:
- Jin
- Law
- Kazuya

Ellers har jeg igrunn en stor bråte med folk jeg bruker i SF.

Hyulvinji: Hvordan kunne du glemme Zangief?

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy+18.06.2004, 10.26-->
<!--QuoteBegin-Ronin
@13.06.2004, 19.10
hmm... nå har ikke jeg spilt Tekken
HAR DU IKKE!? :holdkjeft:
Seriøst, hvordan kan du unngå en stor serie som det..?
60652​
[/b]

Selv om jævelen heldigvis er vekke nå, så var det jeg mente at jeg ikke har spilt Tekken 1, altså, det første Tekken spillet. Startet på 3 tror jeg...
Sånn, da var det satt på plass. Alle har jo spilt Tekken vel? ;)

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av SortUlv@29.08.2004, 15.36
Hyulvinji: Hvordan kunne du glemme Zangief?
94978​
*Har ikke noe godt svar på det og går og klasker hardt i panna*
Tragisk, men det skjedde.. Ok "her går":

Zangief (Alle SF han er med i :D):
Jeg søker automatisk etter folk med kast eller brea store "klumsete" karakterer, og Zangief detter rett ned i kategorien "klumsete karakter med fete kast". Hans piledriver er en klar favoritt, men også d/f+hp i world warrior og black belt kommer opp som et favorittkast (da selvfølgelig etter Final Atomic Buster og Cosmic Final Atomic Buster. Sistnevnte er bare i EX-serien som jeg vet om). Kan være strev å hoppe over ha dou-kens o.l., men hva skal denne fyren med hoppinh når PPP snurrer elegant forbi kula og kontrer samtidig? Rett og slett topp digg å få spilt noen gode omganger med Zangief mot et stakars uskyldig offer for FAB eller Piledriver
:D

(thnx, ulv :) )

Mine favourites:
Tekken 1-3: Heihachi
Tekken Tag og 4: Kazuja
SoulCaliber: Seravantes
Virtual fighter: Lion
StreetFighter: Ryu (Digger han som faen)
Dead or alive : Jack

Vil bare si til alle som er inne at Glacier er Bergens nest beste player i tekken 4, og en som jeg har spillt med hele veien siden tekken 1.

Han er nå bergens nr 2. Men mangler litt trenging. :D

Jeg falt for Hwoarang i Tekken Tag. Og etter det har jeg likt best han! Forguder de raske og effektive comboene hans, og han har en tøff stil i spillet og.
Ellers liker jeg meget godt Nightmare fra Soul Calibur II. Vet egentlig ikke hvorfor, siden han er stor og treg. MEn så fort man lærer han har han noen helt vilt geniale slag!

Kan ikke tro mine egene øyne. "Kvinne" som spiller slåssespill? , det er jo en del kvinner som spiller det, men Cazandra ser og høres ut som til å være veldig dreven....

back to the emnet: StreetFighter: Ken, vet egentlig ikke why, men har er bare så dam sexy i hans røde drakt ^_^ Men seriøst, han er veldig god

Jack fra Tekken.

Husker at jeg alltis skulle være han, og at jeg var feig med å trykke firkant, firkant, firkant hele tiden. :D :p

Hayabusa i Dead or alive 2...
Mysterious klisjè ninja man, det er bare kult...
Husker speiselt godt den ræva komentaren hans :
Disappear into the darkness!
og
The head of the ninja is not for display...