Beste actionspill 2007

Beste actionspill 2007

  • Half-Life 2: Episode Two (Windows, X360, PS3)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Halo 3 (X360)

    Stemmer: 0 0,0%
  • S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl (Windows)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Team Fortress 2 (Windows, X360, PS3)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    2

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
«When you are pushed, killing is as easy as breathing.»

Vise ord fra John Rambo der. Hva er deres foretrukne drapssimulator?
 
#2
Call of Duty 4
 
#3
Foretrekker Halo 3. Har tilbragt uendelig mange timer med kompiser over Live, lagt planer som fungerte i Team Objective og kjempet på stillingen 45 - 45 i Team Slayer. Eller bare BTB med sju andre kompiser fra nabolaget. :D

CoD4 er close runnerup. Hatt mye morro med det og. Hadde alle kompisene mine spilt det istedenfor Halo 3, så hadde jeg ikke sittet alene med Halo 3 for å si det slik.
 
#4
Halo 3, rett og slett det jeg har spilt mest og kost meg med i året som gikk (og derved også årets spill). CoD4 testet jeg bare betaen på, og det fristet ikke å bruke penger på, i likhet med de andre spillene i serien. Orange Box kommer jeg sikkert til å skaffe snart, men det er så og si kun på grunn av Portal.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#5
Team Fortress 2 vinner rett og slett fordi det er så gøy å hoppe rett inn i og spille. Spille lenge. Sannsynligvis et av de mest velbalanserte og gjennompolerte multiplayer-FPSene som finnes, med både humor og hjertevarme. Om de bare kunne se å få laget noen nye maps snart. (De må vel gjennom halvannet års intensiv playtesting før de tør å slippe screenshots en gang...)
 
#6
TitFuck 2 uten tvil, pågrunn av at det rett og slett er det beste online fps-et der ute.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
Alle kandidatene er jo gode, men om jeg må velge noe så er det CoD4 som stikker av med denne prisen for min del. Det er rett og slett en veldig solid sammensnekret opplevelse og man får virkelig følelsen av å være med i en actionfilm. Stalker fortjener også å bli nevnt føler jeg, ikke bare fordi det i det hele tatt ble utgitt men det hadde også en veldig kul historie og setting. Det bare manglet farten til CoD4, men det er jo også naturlig å forvente når det er et FPS/RPG-crossover.
 
#8
SITAT(CyberK @ 03.01.08, 22.42) 96134
Team Fortress 2 vinner rett og slett fordi det er så gøy å hoppe rett inn i og spille. Spille lenge. Sannsynligvis et av de mest velbalanserte og gjennompolerte multiplayer-FPSene som finnes, med både humor og hjertevarme. Om de bare kunne se å få laget noen nye maps snart. (De må vel gjennom halvannet års intensiv playtesting før de tør å slippe screenshots en gang...)
[/b]
Hells yeah. TF2 var virkelig et friskt pust for oss som begynte å bli lei Source mods og generelt sett online FPS. Også nå som Unreal 3 viste seg å være UT06 med bedre grafikk.
 
#10
Har alltid hatt et svakt hjerte for Half-Life-spillene, så Episode 2 får min stemme. Det ville den ikke fått om det ikke var for det siste slaget. Gode greier! Uansett, koste meg veldig med Halo 3 og STALKER også. STALKER var en veldig frisk, om noe upolert, opplevelse som virkelig fenget meg, mens Halo er ganske uslåelig online. CoD4-demoen gjorde at jeg fikk avsmak på det spillets singleplayer. Om man blir straffet med døden om man ikke følger hver eneste bidige instruksjon man blir gitt av spillet til punkt og prikke så mister jeg interessen med en gang. Uansett hvor spektakulært spillet måtte være.

..er hele spillet slik?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#11
Call of Duty 4: Modern Warfare for min del, første spillet jeg virkelig kan kose meg med hver eneste dag på XBOX live.
 
#12
Her står det mellom HL2:EP2 og TF2. Men til slutt ser det ut til at jeg detter på TF2, ettersom at det er utrolig bra på alle måter, og er på sitt beste noe av det beste jeg har opplevd innenfor spill.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Vel, jeg er generelt lite glad i denne type spill, ettersom jeg er generelt dårlig i de, og vice versa. Har likevel gitt de fleste spillene på listen et forsøk, og det er online-multiplayer som gjør det for meg. Her ble desverre Halo litt for utilgjengelig, ettersom alle bortsett fra meg allerede var minst medium gode. CoD 4 er også veldig bra, og ville fått min stemme hadde det ikke vært for: Team Fortress 2.
Gode, varierte, og ikke minst balanserte klassevalg, et tøft design og muligheten for at en nybegynner får det til på et tilfredsstillende nivå, sørger for at TF2 får min stemme!
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Brisling4: Samme COD som vanlig, bare i moderne setting. Kjører desuten fortsatt i Quake 3 og det føles.
HL2:E2: Gordon har fortsatt ikke bein og ellers er det meste ellers og det samme. Tar alikevel andreplassen siden HL2 fra 2004 som i praksis dette er fortsatt er et av de beste FPSene ever.
H3: Master Chief dør og det gjør og interessen min for serien.
TF2: I bunn og grunn akkurat samme mod som starta på Quake 1 med ny grafikk. Denne grafikken er derimot rimelig utrolig og gameplayet holder fortsatt mål så det får en pluss i boka.

Get out of here Stalker!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
SITAT(Lodin @ 05.01.08, 20.28) 96614
Brisling4: Samme COD som vanlig, bare i moderne setting. Kjører desuten fortsatt i Quake 3 og det føles.[/b]
"Call of Duty 4: Modern Warfare runs on a proprietary engine, and has features such as true world-dynamic lighting, HDR lighting effects, dynamic shadows and depth of field." :v:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#17
Dette er litt flaut. Jeg har bare prøvd én bane på CoD4, og kan ikke si det var mer enn OK. Jeg har The Orange Box, men ikke kommet til Episode 2 enda, og de andre har jeg ikke engang rørt. Får vel vente og se hvor lenge avstemninga blir åpen...
 
#18
Soleklart COD4. Meget bra singelplayer og fantastisk online. Flott grafikk, deilige animasjoner, høy og stødig framerate, perfekt kontroll, masse multiplayer variasjoner. Trenger vel neppe si noe mer.

COD4 online forlenger levetiden betraktelig. Jeg spiller nok COD4 i hele 2008 også. Tar muligens en liten pause når Rainbow Six: Las Vegas 2 kommer.