Beste grafikk 2008

Beste grafikk 2008

  • Fallout 3

    Stemmer: 4 7,7%
  • Far Cry 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gears of War 2

    Stemmer: 5 9,6%
  • Grand Theft Auto IV

    Stemmer: 4 7,7%
  • LittleBigPlanet

    Stemmer: 9 17,3%
  • Metal Gear Solid 4

    Stemmer: 14 26,9%
  • Mirror's Edge

    Stemmer: 8 15,4%
  • Okami

    Stemmer: 1 1,9%
  • Valkyria Chronicles

    Stemmer: 2 3,8%
  • Wipeout HD

    Stemmer: 0 0,0%
  • World of Goo

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen av dem/vet ikke

    Stemmer: 5 9,6%

  • Totalt antall stemmer
    52
  • Avstemningen er stengt .

Lodin

Der Waaaah
#21
For 2007 gikk stemmen til STALKER for måten det gjenskapte Chernobyl og stemningen generelt. Siden Fallout 3 greier akkurat det samme med Washington DC går den hit denne gangen.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#22
Unreal 3 motoren! Det man klarer å få til der er nesten ikke til å fatte. Gears of War 2 få vel få min stemme fordi det ser vanvittig bra ut. At det ikke inneholder alle regnbues farger driter jeg langt i, det ser bedre ut enn alle de andre spilla i pollen. Far Cry 2 og Wipeout HD kommer på andre plass.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#23
Far Cry 2 er ikke pent. Det er glattpolert, men ellers ser det ikke særlig bra ut. Brann-effektene kjører dog spillet skikkelig i grøfta. En 256x256 anigif som repeteres fire ganger over et område på 30 kvadratmeter er IKKE definisjonen pent!

I år var det Little Big Planet som gikk av med seieren. Ingenting slår plush-realismen.
 
#24
Har du spilt FarCry 2 på konsollene, eller PC, Novastrum? Det ser ganske heftig ut på PC-en min ihvertfall.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#25
PC, 1920x1200 med alt på maks på en 26", så tviler på at det kan se mye bedre ut. Fortsatt ikke fornøyd. Synes spill som Half-Life Episode 2 og Fallout 3 har bedre grafikk. Mye av grunnen er at det er en alt for stor grad av repitisjon i designet til Far Cry 2. Det er mange ting som imponerer, lys/skygge, fine teksturer, bra skog/busker. Men alt i alt synes jeg ikke grafikken er pen. Jeg skal innrømme at jeg muligens svartmaler litt fordi jeg ble skuffa over spillbarheten. :p
 
#26
Da er vi ganske enige egentlig, jeg ble imponert over en del av effektene, men grafikken generelt var ganske ... kjedelig. HL2 er ikke like imponerende, men bedre designet.


Stemmen min gikk uansett til Valkyria Chronicles, på grunn av den lekre vannmalingeffekten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Akvarell heter'e.
 
#28
Av spillene på listen har jeg kun spillt: Fallout 3, Grand Theft Auto IV, Metal Gear Solid 4 og Wipeout HD. Av disse var jeg faktisk mest imponert over WipeOut HD, særlig nå som jeg har fått meg 1080p TV. Har ikke prøvd MGS4 med den enda, men det støtter vel ikke native 1080p likevel.

Jeg må få plukket opp LBP snart... :(
 
#29
Kjøp det. Det eier.

Faen at jeg ikke finner det spillet. Det som irriterer meg mest er at jeg vet at det garantert ligger et eller anet sted i kåken, men at det mystisk nok ikke har dukket opp enda, selvom jeg har lett ganske grundig igjennom huset. =/
 

justorunjust

JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS
#30
Kjøp det. Det eier.

Faen at jeg ikke finner det spillet. Det som irriterer meg mest er at jeg vet at det garantert ligger et eller anet sted i kåken, men at det mystisk nok ikke har dukket opp enda, selvom jeg har lett ganske grundig igjennom huset. =/
Maskotten til LBP har sikkert kommet seg inn i huset ditt på mystisk vis og stjelt spillet ditt. Neida, bare sjekk på steder der du minst venter at det skal ligge.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#31
Flere pene spill i år, men ingen så gjennomført visuelt som LBP. Wipeout HD så dritbra ut, Liberty City så dritbra ut, Snake det samme, og... Ja, mye pent å si om mange, men LBP iaffal!