Beste multiplayer-spill | Multi-konsoll

D

Doctor Downs

Gjest
#22
Perfect Dark er tidenes beste multiplayer spill den dag i dag. Jeg og en kamerat spiller det opptil flere ganger i uka fortsatt. Hva jeg ikke hadde gitt for en remake, for ikke å snakke om oppfølger!
 
#23
ok siden det er står at det bare er tv-spill, men likevel er nevnt PC-spill og et spill som absolutt befinner seg på toppen når det gjelder pc-multiplayer spill er IKKE nevnt.... :tommelned: :ehm...: :flau: nemlig tidenes multiplayer RTS spill;

Warcraft III Reign of Chaos! Det har ligget på topplistene som pc-multiplayer spill mer enn et år etter at det ble utgitt og er utnevnt til game of the year, det er DET spillet! :tommelopp: :D
 
#24
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@15.06.2004, 11.57
Goldeneye007 til nintendo 64 må være nesten tidenes spill i multiplayer delen det var et drit fett spill. Men hvis jeg setter det på nå synes jeg det suger, rart det der.
:ehm...:

Hmm, det finnes så mange flotte multiplayerspill til konsoll at det er nesten å umulig å velge ett. Mario Kart 64 og 007 GoldenEye har jeg hatt mye morro med. Flotte multiplayerspill. Jeg digga også å spille multiplayer på minispilla i Pokèmon Stadium 1 og 2. :svette:

Til PSX er det jo også mange, for eksempel Tekken 3 og Crash Team Racing. På PS2 finnes jo TimeSplitters 2 som er kjempemoro, og på GC har man jo Super Smash Bros. Melee. :svette:
 
#25
baronen...

jeg ser ditt puny "halo"

og høyner med SSBM og MK:DD.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#26
Vel, det står jo i signaturen din at alt over linjen som skiller innlegg og signatur er bullshit, så...
 
#27
Perfect Dark er i mine øyne det beste med Super Smash Bros. Melee på andreplass.

Nintendo er gode til å lage mutiplayerspill, men det er jo de andre utviklerne også. De kommer tett innpå :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#28
Bestilte Mashed (XBox) fra play.com idag. Jeg har bare prøvd en demo, men det var grisegøy med tre til fire personer. :tommelopp: Satser på at fullversjonen blir en av årets multiplayer-opplevelser.
 
#29
Opprinnelig skrevet av heatjoam@14.06.2004, 06.00
Wow! Overraskende nok har jeg denne gangen tatt med konsoller fra Nintendos konkurrenter med i ett emne jeg har startet. Hvorfor? Fordi, jeg føler at Nintendo er så super-suverene når det gjelder multiplayer-spill at verken Sony, Sega eller Microsoft har mulighet til å vippe av Nintendo når det gjelder å gi ut de beste multiplayer-spillene. Som f.eks. denne lista:

SuperMonkeyBall 1&2
MarioKart:DoubleDash
Waverace: bluestorm
Excitebike64
Goldeneye007
PerfectDark
Conker'sBadFurDay
MarioTennis64
SuperSmashBros.Melée
MarioKart: SuperCircuit (GBA)
BombermanTournament (GBA)
Timesplitters2 (ok, den fins riktignok til PS2 og E(x)-box, men den er ihvertfall med på å øke multiplayer-spill andelen til Nintendo)
FinalFantasy:CrystalChronicle
SuperBustA'Move:AllStars
1080 Avalanche
F-ZeroGX
...
Hvis du vil ha tåpelige partyspill, så går du for Nintendo. Xbox derimot har de beste skytespillene til multiplayer. Word.
 
#30
Opprinnelig skrevet av Revan+05.07.2004, 10.35-->
<!--QuoteBegin-heatjoam
@14.06.2004, 06.00
Wow! Overraskende nok har jeg denne gangen tatt med konsoller fra Nintendos konkurrenter med i ett emne jeg har startet. Hvorfor? Fordi, jeg føler at Nintendo er så super-suverene når det gjelder multiplayer-spill at verken Sony, Sega eller Microsoft har mulighet til å vippe av Nintendo når det gjelder å gi ut de beste multiplayer-spillene. Som f.eks. denne lista:

SuperMonkeyBall 1&2
MarioKart:DoubleDash
Waverace: bluestorm
Excitebike64
Goldeneye007
PerfectDark
Conker'sBadFurDay

MarioTennis64
SuperSmashBros.Melée
MarioKart: SuperCircuit (GBA)
BombermanTournament (GBA)
Timesplitters2 (ok, den fins riktignok til PS2 og E(x)-box, men den er ihvertfall med på å øke multiplayer-spill andelen til Nintendo)
FinalFantasy:CrystalChronicle

SuperBustA'Move:AllStars
1080 Avalanche
F-ZeroGX

...
Hvis du vil ha tåpelige partyspill, så går du for Nintendo. Xbox derimot har de beste skytespillene til multiplayer. Word. [/b]
Tåpelige partyspill?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Og hvilke skytespill er det Xbox har som er så fantastiske i multiplayer?
 
#32
Opprinnelig skrevet av Agahnim+05.07.2004, 11.41-->
Opprinnelig skrevet av Revan@05.07.2004, 10.35
<!--QuoteBegin-heatjoam
@14.06.2004, 06.00
Wow! Overraskende nok har jeg denne gangen tatt med konsoller fra Nintendos konkurrenter med i ett emne jeg har startet. Hvorfor? Fordi, jeg føler at Nintendo er så super-suverene når det gjelder multiplayer-spill at verken Sony, Sega eller Microsoft har mulighet til å vippe av Nintendo når det gjelder å gi ut de beste multiplayer-spillene. Som f.eks. denne lista:

SuperMonkeyBall 1&2
MarioKart:DoubleDash
Waverace: bluestorm
Excitebike64
Goldeneye007
PerfectDark
Conker'sBadFurDay

MarioTennis64
SuperSmashBros.Melée
MarioKart: SuperCircuit (GBA)
BombermanTournament (GBA)
Timesplitters2 (ok, den fins riktignok til PS2 og E(x)-box, men den er ihvertfall med på å øke multiplayer-spill andelen til Nintendo)
FinalFantasy:CrystalChronicle

SuperBustA'Move:AllStars
1080 Avalanche
F-ZeroGX

...

Hvis du vil ha tåpelige partyspill, så går du for Nintendo. Xbox derimot har de beste skytespillene til multiplayer. Word.
Tåpelige partyspill? [/b]
Ok, noen kule er det, men det er mest barenespill. (Takk, jeg vet om RE-serien) Xbox har.. ja. Skal finne dem senere.
 
#38
Opprinnelig skrevet av Punk@02.08.2004, 20.48
halo, og cs er best ikke sant ale sammen. :tommelopp:
82146​
Nei..
Synes hvertfall ikke jeg da. Jeg mener at Super Smash Bros Melee er det ultimate multiplayer spill. Nå har ikke jeg spilt så mange multiplayer spill på Playstation 2 eller Xbox, men jeg synes ikke det er så mye interessant innen multiplayer til noen av de konsollene. FPS er jo gøy nok da, spesielt Goldeneye til Nintendo 64. Men spill som CS kan jeg ikke fordra og Halo synes jeg heller ikke var så veldig gøy i single player hvertfall.
 
#39
Det multiplayer spillet jeg har hatt mest gøy med gjennom tidene må være GoldenEye, tett etterfulgt av Mario Kart. Det ble aldri like gøy på Perfect dark, muligens fordi dette kom til maskinen så altfor sent.

Har også hatt noen bra matcher på Red faction på PS2.

Men om PC teller er det jo Starcraft/Brood War som er kongen av multiplayer spill uansett.


At X-Box ikke har de beste multiplayer spilla kan vel ingen nekte på.
 

SHDR

Gullmedlem
#40
Opprinnelig skrevet av Revan+05.07.2004, 13.39-->
Opprinnelig skrevet av Agahnim@05.07.2004, 11.41
Opprinnelig skrevet av Revan@05.07.2004, 10.35
<!--QuoteBegin-heatjoam
@14.06.2004, 06.00
Wow! Overraskende nok har jeg denne gangen tatt med konsoller fra Nintendos konkurrenter med i ett emne jeg har startet. Hvorfor? Fordi, jeg føler at Nintendo er så super-suverene når det gjelder multiplayer-spill at verken Sony, Sega eller Microsoft har mulighet til å vippe av Nintendo når det gjelder å gi ut de beste multiplayer-spillene. Som f.eks. denne lista:

SuperMonkeyBall 1&2
MarioKart:DoubleDash
Waverace: bluestorm
Excitebike64
Goldeneye007
PerfectDark
Conker'sBadFurDay

MarioTennis64
SuperSmashBros.Melée
MarioKart: SuperCircuit (GBA)
BombermanTournament (GBA)
Timesplitters2 (ok, den fins riktignok til PS2 og E(x)-box, men den er ihvertfall med på å øke multiplayer-spill andelen til Nintendo)
FinalFantasy:CrystalChronicle

SuperBustA'Move:AllStars
1080 Avalanche
F-ZeroGX

...

Hvis du vil ha tåpelige partyspill, så går du for Nintendo. Xbox derimot har de beste skytespillene til multiplayer. Word.

Tåpelige partyspill?
Ok, noen kule er det, men det er mest barenespill. (Takk, jeg vet om RE-serien) Xbox har.. ja. Skal finne dem senere.
70114​
[/b]
Ai. 12 år gammel. Du er visst et barn du også, vennen min. Spill Mario slik som oss andre, du er ikke for gammel for det enda. Det er vel strengt tatt ingen gode FPSer til X-Box unntatt Halo, så argumentasjonen din er veldig svak. Og ikke kom trekkende med Brute Force. Alle vet at det suger.