Beste PC-spill 2008

Beste PC-spill 2008

• Aquaria

Stemmer: 2 5,3%
  • Fallout 3

Stemmer: 6 15,8%
  • Football Manager 2009

Stemmer: 4 10,5%
  • Left 4 Dead

Stemmer: 12 31,6%
  • Red Alert 3

• Sins of a Solar Empire

Stemmer: 1 2,6%
  • Spore

Stemmer: 1 2,6%
  • The Witcher: Enhanced Edition

Stemmer: 3 7,9%
  • World of Goo

• Ingen av dem/vet ikke

Stemmer: 5 13,2%

• Totalt antall stemmer
    38
  • Avstemningen er stengt .

Sancti

Terrorkatt
Stem og skravl om PC-spillet som underholdt deg mest i 2008.

World of Goo, fordi det var hett og jeg fullførte det av den grunn. De fleste andre spilla har jeg ikke hatt noen interesse av å bruke tid på, utenom Red Alert 3, men det var så dritt at det blei kjedelig søppel. Fallout 3 har jeg bare spilt på PS3 så da gjelder det ikke her.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Stemte L4D siden jeg er så glad i coop, og spillet var midt i blinken for meg og kameratene. Det var liksom så "hvorfor har ingen gjort dette før?".

SoaS og Red Alert 3 har jeg brukt mye tid på, men spesielt sistnevnte var liksom mer av det samme

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hekseren, fordi det er et knakende sterkt eksempel på sånne spill som ikke finnes noe annet sted enn på PC. Episk, komplisert, tidkrevende, fiklete, vanskelig å sette seg inn i, dårlig oversatt, høl i huet på mange områder, fetisjistisk og likevel faens awesome. En skål til alle gærningene som fortsatt lager sånt.

Jante

privileged CIS shitlord
Stemmer i med Yeti her. The Witcher eide, selv før de fikset det opp og ga ut masse ekstradill.

sheriffen

humre humre
Football manager 2009, fordi det er et knakende sterkt eksempel på sånne spill som ikke finnes noe annet sted enn på PC. Episk, komplisert, tidkrevende, fiklete, vanskelig å sette seg inn i, dårlig oversatt, høl i huet på mange områder, fetisjistisk og likevel faens awesome. En skål til alle gærningene som fortsatt lager sånt.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Forlatt Fire Død. Enkelt konsept, veldig godt håndtverk og så er det jo fra Valve da he he. Har aldri prøvd The Bitcher og jeg liker ikke fantasy/MUMERPEGER.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan røpe at Hekser'n ikke er en mummiperger fordi du slipper å forholde deg til andre folk mens du spiller og det gjør en enorm forskjell. Bedre kampsystem enn i noe ekte MMORPG også.