Beste rytme- og partyspill 2007

Beste rytme- og partyspill 2007

  • Mario Party 8 (Wii)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Rayman Raving Rabbits 2 (Wii)

    Stemmer: 0 0,0%
  • SingStar Pop Hits (PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • SingStar Rock Ballads (PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mario Strikers: Charged Football (Wii)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    7

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Selv om du samler en masse folk rundt MotorStorm havner det ikke automatisk i kategorien partyspill, vøtt! Så, eh, stem over disse.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#2
Joho. :$

Jeg tror at hvis de knølene jeg bor sammen med fortsetter å forstyrre nattesøvnen min med dårlige sangstemmer og manglende allmenkunnskaper mens de har festlig lag... så kan det bli stygt. De har alle utgaver av Singstar og Buzz som er utgitt, og ingenting annet. Jeg synes så synd på den PS2en at jeg vurderer å adoptere den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Jeg tror vi her i kåken bare mangler ett Singstar-spill nå. Litt skremmende, men mest artig. Poop Hits, fordi der er Boten Anna med. :D
 
#4
GH 3 vinner i begge kategorier for min del.
Det å rocke løs på godsangene du vet du mestrer i edru tilstand, men feiler med glans med litt innabords er priceless for alle andre enn en selv...
 
#5
..for min del og.
 
#6
Jeg har ikke spilt Elite Beat Agents ( D; ), så Guitar Hero 3 vinner begge kategoriene. Selv om jeg hater mye av hva Neversoft har gjort med presentasjonen. Bra tracklist, da.
 

K999

Keystone State Of Mind
#7
Guitar Hero III. Har nesten spilt dette mer enn toern nå, fordi nesten ingen av vennene mine spilte toern. Og vi har da sikkert spilt i 30-40 timer med treern, på mange forskjellige kvelder. Men ja, neversoft sux. :/
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
Har nok ingenting å si, men hvis det er mulig: Skifter min stemme fra GH3 til Elite Beat Agents, det er jo helt fantastisk!
 
#10
Elite Beat Agents uten tvil. Utfordrende, morsomt og ikke minst imponerende for å gjøre Avril Lavringe og Cher til en positiv opplevelse.
Og la oss ikke glemme den dritepiske slutten.

Jeg stemte Mario Strikers fordi det er det eneste spillet jeg har spilt utenom GH3, som jeg ikke har særlig mye overens for.
 
#11
GH3. EBA er ikke så fantastisk som alle skal ha det til, dritkjedelig å sitte og trykke på små rundinger til teite sanger på DSen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
EBA fikk stemmen min, men det er fortsatt meget negrofilt sammenlignet med begge Ouendan-spillene.

Revan: Har du prøvd noe annet enn easy?
 
#13
husker ikke hva jeg prøvde, husker bare at det var jævla lamt og ikke noe jeg kommer til å sitte og spille for meg selv. Det blir for dumt. No offence til dere som spiller det. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Det som er innmari kjekt er at den kritikken der er fullstendig ugyldiggjort fordi du ser på Gossip Girl. Ingen som ser på det har anledning til å fortelle noen andre hva som er for dumt. :D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Elite Beat Agents er fantastisk. Guitar Hero og, forsåvidt, men Elite Beat Agents er mer originalt moro. Stemte GH3 på et tidspunkt jeg ikke hadde spilt EBA så mye, så ville stemt annerledes idag.
 
#16
SITAT(Yetipants @ 20.02.08, 20.08) 103642
Det som er innmari kjekt er at den kritikken der er fullstendig ugyldiggjort fordi du ser på Gossip Girl. Ingen som ser på det har anledning til å fortelle noen andre hva som er for dumt. :D
[/b]
Jeg kan skjønne at du kontrer det jeg sier om å spille EBA med at jeg ser på GG, men faen da. Meningen min står fortsatt, jeg har bedre ting (les: spill å spille) å foreta meg, til at jeg gidder å sitte ved et bord og trykke på tall til jallamusikk. :)

Virker som om flertallet er med meg etter pollen å dømme, men snart komme Nicho eller Martin og forteller at min mening er feil og at jeg er ræva, og da tørr ingen andre uttale seg.
 
#17
Spill handler om virkelighetsflukt, og hvem vil vel at vennene skal snoke rundt i dagdrømmeriene dine? «Partyspill» er bare en måte spillprodusentene prøver å nå et større marked, og såkalte «gamere» som spiller slike spill må brennes på bålet som kjetterne de er.

Edit: Jeg stemte forresten siste alternativ på begge.

Edit 2: RPG (og spesielt JRPG) og strategispill er de eneste spill av betydning.

Fakedit 3: «WoW» er en tåtesmokk for mennesker som ikke greier å samhandle med andre mennesker, men allikevel ikke greier å være alene (omtrent som «spillegal»). «WoW» er et kjedelig, lite engasjerende; man oppnår aldri illusjonen om at handlingene dine er av betydning. Det var nesten komisk - første og eneste gang jeg har spilt «WoW» - å se hvordan tre personer fikk premie fra oppdragsgiver, uten at det påvirket noe av det som videre skjedde.

Fakedit 4: Jeg er i trollehumør nå.

Edit 5: Dette ikke ment som en innledning til noen debatt, men skal både more og provosere. Faktum er allikevel at jeg ikke synes noe om såkalte «partyspill».
 
#18
Riou, ikke snakk om ting du ikke forstår deg på. Joda, det finnes spill som Singstar, Guitar Hero også videre som ikke gjør annet enn det du sier, men gems som Elite Beat Agents og Gitaroo Man er virkelighetsflukter på minst like høyt nivå som et hvilket som helst RTS.

EDIT:

Åja! Partyspill! Nei, der må du ha meg unnskyldt :svette:
Jeg er visst i flame-humør selv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#19
Jeg holdt nesten på å sette igang med en tekst med motargumenter, men vet det gjør mer skade enn nytte.

:)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
SITAT(Revan @ 20.02.08, 23.49) 103678
snart komme Nicho eller Martin og forteller at min mening er feil og at jeg er ræva, og da tørr ingen andre uttale seg.[/b]
De er bortreiste begge to, så det blir ihvertfall én uke uten at hver eneste tråd ender slik.