Gears of War er vel ikke et FPS?
Men stemmen min går til GeOW ja. Kjøpte spillet på release, og møtte opp ved åpningstiden på EBGames. Dro hjem med en gang, og spilte uavbrutt helt til klokken 23 om kvelden. Det vil si over 12 timer, noe jeg aldri har gjort før ved noe annet spill. Alt i spillet funket utrolig bra, klarte ikke å legge fra meg kontrollen før spillet var fullført. Og dagen etter ble det rundet i co-op, som til og med var en bedre opplevelse. Men spillet begynte å gliche, fikk nesten ingen avhievements. Dagen etter det igjen var det multiplayer. Etter dette fikk jeg DDE-errors når jeg begynte på en ny kampanje, og spillet ble plutselig uspillbart. 360en har spist discen, bokstavelig talt. MS har gitt meg ny maskin, mens verken EB eller MS vil gi meg nytt spill. Vil gjerne kjøpe nytt, men å bruke over 1000 kroner på et spill blir litt drøyt.
Uansett har jeg ingen problemer med å gi stemmen min til Gear of War. Jeg spilte det bare 3 dager, men det var en uforglemmelig opplevelse. Takk til CliffyB, og resten av crewet i Epic.