Beste Xbox 360-spill 2006

Beste Xbox 360-spill 2006

• Call of Duty 3

Stemmer: 0 0,0%
  • Dead Rising

• The Elder Scrolls IV: Oblivion

• Gears of War

• Rainbow Six: Vegas

• Viva Piñata

• Ingen av disse

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Action- og coop-elskere med Xbox 360 har hatt et fantastisk år. Men hvilket spill vil havne på topp? (Gears.)

Stem, og fortell oss hvorfor du stemte slik!

Lodin

Der Waaaah
Må nok bli Oblivion her og ja til tross for at jeg bare har testa denne utgaven en halvtimes tid. Hadde det ikke vært for at jeg hadde en ok PC når det kom ut hadde jeg ganske enkelt kjøpt en 360 for det. :$

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Definivt Dead Rising. Det har engasjert meg like mye som GTA- og MGS-spillene (minus Snake Eater) pleier å gjøre, og det skjer jammen ikke for ofte.

Gears of War har jeg bare prøvd en time eller noe sånt, men det er nok til å vite at jeg liker FPS-er av typen Half-Life 2 bedre.

Novastrum

Feminist-elitist
De fleste jeg har snakket med har faktisk ikke skjønt genialiteten i GoW før de har spilt det en god del mer enn en time. Det er et spill som vokser på deg. Dead Rising kommer på en andreplass, men i det spillet er det mer tålmodighet som blir kreditert. I GoW er det som det ofte rene ferdigheter. Og det er trossalt det jeg liker best med spill. At jeg blir testet på spillferdigheter.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det er mulig, men det jeg liker dårligst med spill, er å måtte gi det tid for å skjønne hva som er bra med det. Mulig jeg går glipp av noe på den måten, men i løpet av en time skal spillet ha klart å vise meg noe som gjør at jeg får lyst til å fortsette.

Gears of War er vel ikke et FPS?

Men stemmen min går til GeOW ja. Kjøpte spillet på release, og møtte opp ved åpningstiden på EBGames. Dro hjem med en gang, og spilte uavbrutt helt til klokken 23 om kvelden. Det vil si over 12 timer, noe jeg aldri har gjort før ved noe annet spill. Alt i spillet funket utrolig bra, klarte ikke å legge fra meg kontrollen før spillet var fullført. Og dagen etter ble det rundet i co-op, som til og med var en bedre opplevelse. Men spillet begynte å gliche, fikk nesten ingen avhievements. Dagen etter det igjen var det multiplayer. Etter dette fikk jeg DDE-errors når jeg begynte på en ny kampanje, og spillet ble plutselig uspillbart. 360en har spist discen, bokstavelig talt. MS har gitt meg ny maskin, mens verken EB eller MS vil gi meg nytt spill. Vil gjerne kjøpe nytt, men å bruke over 1000 kroner på et spill blir litt drøyt.

Uansett har jeg ingen problemer med å gi stemmen min til Gear of War. Jeg spilte det bare 3 dager, men det var en uforglemmelig opplevelse. Takk til CliffyB, og resten av crewet i Epic.

D

Doctor Downs

Gjest
GRAW er nok det beste jeg spillte i 2006. Var riktignok ikke alle banene jeg orka å spille maneg ganger i Campaign, men det var godt nok til at jeg gledelig runna spillet en gang til på Hard. Multiplayeren var dessuten i toppklasse, og det var en fryd å spille Co-op med Nicholas, Chaz & co. Chapter 2-pakka var dessuten verdt hvert MS-poeng, skulle noen fortsatt krangle på det.

Gears of War. En kompis fikk 360 og GeOW til jul, kom opp til meg første juledag og vi testa det Co-op på plasmaen. Aldri vært så veldig interessert i X-box,men etter å ha spilt det den dagen så var jeg frelst. Når butikkene åpnet igjen gikk jeg likegodt og kjøpte meg 360/GeOW bundle og spilte nær sagt hele romjula.

Gears of War, spillet har gitt meg mange gode opplevelser. Rushet da jeg tok ut et helt lag alene på Xbox Live, eller følelsen da jeg kom opp av gruvene i singleplayeren.