News @ Gamespot.com
Se det! Omsider begynner det å bli fart på sakene her, og Fallout-serien er lisensiert ut til Bethesda, som har laget Arena, Daggerfall, Terminator: Skynet, Redguard og Morrowind.
Dette tror jeg kommer til å bli noe helt spesielt. Ikke nødvendigvis samme sort spill som de gamle, men spennende.
Greit. Jeg er dødsexcited
Gleder meg som en liten unge til å se mer av dette. Merker at jeg ikke har blitt så lykkelig over en nyhet som da jeg så de første Morrowind-screensene for snart 5 år siden. Spørsmålet nå blir om Bethesda bruker like lang tid på dette spillet som på sine ytterligere. Blir det NetImmerse-motoren om igjen, eller blir det en helt ny? Har de lisensiert teknologien til Van Buren, eller tok Feargus Urquhart den med seg til Obsidian Entertainment?
Spennende, spennende.
Se det! Omsider begynner det å bli fart på sakene her, og Fallout-serien er lisensiert ut til Bethesda, som har laget Arena, Daggerfall, Terminator: Skynet, Redguard og Morrowind.
Dette tror jeg kommer til å bli noe helt spesielt. Ikke nødvendigvis samme sort spill som de gamle, men spennende.
Greit. Jeg er dødsexcited

Spennende, spennende.