Billig Wiimote + Nunchuck, og mye annet

SHDR

Gullmedlem
#1
Siden man oppholder seg i Singapore om dagen, og det er nokså billig elektronikk på ferde her, kan vi tilby å kjøpe med oss ymse spill og spillutstyr til en rimeligere penge enn hva det koster i Norge.

Wiimote + Nunchuck (kun samlet): 550,-
Wii Classic Controller: 250,-
Nintendo DS Lite (med japansk lader, farge etter avtale og tilgjengelighet): 1000kr
DS-spill: 350kr, begrenset utvalg men spør, og vi kan se om vi finner det
PSP-spill: 400kr, begrenset utvalg men spør, og vi kan se om vi finner det
x360-spill: 450kr, begrenset utvalg men bla. Mass Effect, kun NTSC J og NTSC U/C, men mange spill er sonefri.
Wii-spill: 450kr, begrenset utvalg, kun NTSC U/C

ALLE PRISER INKLUDERT FRAKT

Skal undersøke hva PS3-er og x360-er (isåfall japanske) koster. Håndkontroller og utstyr til PS3 og x360 kan skaffes, men jeg vet ikke helt hva det koster. Mer eller mindre garantert mindre enn i Norge iallfall.

Vi sender isåfall pakkene her fra Singapore, så det kan ta opptil en uke å motta. Vi merker dem som gaver og bryter emballasjen (men ødelegger eller skader den ikke, bryter den bare slik at den ikke kan omsettes på nytt). Alle priser er inkludert frakt. Alle varer vil selvsagt være autentiske, og ikke noe piratdritt. Med mindre oppgitt er alt originalprodukter produsert av plattformholdere (ingen third-party wiimotes, x360-kontroller eller noe annet lignende). Vi står ikke ansvarlige for eventuelle skader som måtte oppstå i frakten, men vi skal passe på å pakke alle varer på en forsvarlig måte. Garantier og slikt vet vi dessverre ikke noe om.

Vi reiser herfra ganske snart, så vi ser helst at henvendelser kommer snarest, helst innen tre dager.
 
#2
Har fått tilbud på 500,- inkl. porto for mott og chuck.
Hvis du ikke klarer å slå dette kommer jeg til å handle av Jubei som jeg har fått dette budet av.
 

SHDR

Gullmedlem
#3
Skulle gjerne gjort det, men om vi skulle solgt det til deg for si, 450, ville det vært den nye prisen vår. Og vips så ville vi ikke lenger ha noen avanse på salget, og jeg er redd jeg ikke gidder å bruke timesvis på å kjøpe, pakke, sende og ordne transaksjoner bare for å være hyggelig.

Prisene her er dessverre ikke åpne for diskusjon med mindre det er snakk om store kjøp av flere ting der frakt på flere gjenstander kan konsolideres inn i en, billigere frakt for et parti.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
SITAT(SHDR @ 05.01.08, 17.26) 96582
Og vips så ville vi ikke lenger ha noen avanse på salget, og jeg er redd jeg ikke gidder å bruke timesvis på å kjøpe, pakke, sende og ordne transaksjoner bare for å være hyggelig.[/b]
Prøv det en annen gang med noe som kanskje er mindre styr enn å kjøpe ting i Singapore og sende dem til Norge, det kan anbefales. :)
 

SHDR

Gullmedlem
#5
Mh ... du mener kjøpe ting til folk for å være hyggelig? Sure, det har jeg egentlig ingen problemer med. Bortsett fra at jeg egentlig har bedre ting å bruke tiden min på enn å bare tilrettelegge for andres konsum uten at jeg selv har noe som helst igjen for det.

Beundringsverdig, for all del, men svært lite givende for en egosentrisk faen som meg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Er det framleis sånn at man kan bruke Gameboy SP-laderen til DS Lite?
 

SHDR

Gullmedlem
#7
Nei, dessverre ... men jeg tror du kan bruke en GBA Micro-lader til den. ^_^ Ellers får man USB-ladere fra Play-Asia til praktisk talt ingenting, eller så kan man kjøpe en lader ved siden av. Hvor mye den koster er jeg ikke like sikker på. Men hvis du er interessert i en DS Lite kan jeg se om jeg finner noen med 240V-lader til deg uansett. Shall I?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Mjaaa... Vent litt'a. Jeg er absolutt interessert, men ikke kjøp noe enda.