BioShock annonsert!

Novastrum

Feminist-elitist
Første jeg prøvde... failed. :(

Henger seg når selve spillet skal starte. Jeg får fiklet i menyen, men når spillet skal begynne skjer det ingenting. Svart skjerm.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sært, her funker det finfint i XP.

SHDR

Gullmedlem
Her også. Men lydkortet sier stopp etter en liten stund, og låser spillet. Ikke maskinen, merk, men spillet. Deretter funker ikke lyden før jeg rebooter. MP3-er vil ikke engang starte, det er ikke bare mangel på lyd som er problemet. De vil ikke decodes i det hele tatt.

Jeg skylder på AC97, codecen satan spyttet ut av helvete fordi den gav ham tarmkrampe.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Novastrum@19.10.2004, 19.12
Henger seg når selve spillet skal starte. Jeg får fiklet i menyen, men når spillet skal begynne skjer det ingenting. Svart skjerm.
119514​
Hadde samme problem helt til jeg gjorde følgende:
Create a file called user.cfg in your System
Shock 2 folder, or if the file is already
present, open it for editing.
Anywhere in the file enter the text:
safe_texture_manager
on a line of it's own. Save the file and run
System Shock 2, your problem should be solved.

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg fulgte anvisningen, men det er fortsatt bare et svart tomrom på skjermen min. Takk for all hjelp uansett. Skal prøve å fikse det sjæl. :)

Lodin

Der Waaaah
Har du prøvd å kjøre det i win 2000 emulering? Hva med å instalere IV5PLAY codecen som følger med?
I verste fall kan det være at prosessoren din ikke er kompitabel med spillet og da trur jeg det er lite du kan gjøre. :(

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Lodin@20.10.2004, 23.54
Har du prøvd å kjøre det i win 2000 emulering? Hva med å instalere IV5PLAY codecen som følger med?
I verste fall kan det være at prosessoren din ikke er kompitabel med spillet og da trur jeg det er lite du kan gjøre.  :(
121198​
DER funka det gitt! :D
Tusen takk!

Jeg hadde kompabiliteten på Win98-emulering, siden jeg er en hardbarka 98-fan.

Er det noen her som er interessert i å selge en kopi av SS2? Har hørt mye bra om det. Det jeg har hørt er at det er skikkelig half-life beater. er dette sant? Er det forresten freeware? Demo, anyone?

Nå ble det mange spørsmål her, men jeg må bare få prøvd det.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Freeware, nei. Demo, ja: <a href=\'http://www.gamespot.com/pc/rpg/systemshock2/index.html\' target=\'_blank\'>Finnes f.eks. her</a> Half-Life beater? Det tør jeg ikke røre...
(Jeg ser personlig ingen grunn til å sette dem opp mot hverandre, da begge er fantastike spill)
Og, nei. Jeg selger ikke mitt eksemplar. :p

Jeg foretrekker egentlig System Shock 2 fremfor Half-Life. Den har en mye bedre og mer engasjerende single-player del, enn det Half-Life kan stille med, men jeg skal ikke si for mye angående sammenligningen mellom de to. Du får heller skaffe deg System Shock 2, og se hva du syntes selv.

And sorry mate, men jeg selger ikke mitt eksemplar heller. :p *klemme hardt på Shodan*

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@22.10.2004, 13.24
Er det noen her som er interessert i å selge en kopi av SS2? Har hørt mye bra om det. Det jeg har hørt er at det er skikkelig half-life beater. er dette sant? Er det forresten freeware? Demo, anyone?
122227​
Siden EA ikke er intresert i å selge spillet lenger regner jeg med at vi ikke dævver av å linke til de lave hundene. :tommelopp:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wise fwom youw gwave.
Fikk litt sånn epost istad, med det første offisielle skjermbildet fra BioShock.
Så da tenkte jeg å necroposte litt for å informere om at spillet fortsatt er under utvikling, selv om dette ikke var så himla spennende: