BioShock (PC, Xbox 360)

Novastrum

Feminist-elitist
samma her. kan ikke ta mye lenger nå.

Edit. jupp det kunne visst det. Veeenteer... (18:25)
 
Høres stress ut å kjøpe over Steam, selv om det skal være motsatt. :p

Jeg fikk ikke skaffet meg spillet idag. Var innom byen Stavanger, her er status:

Gamezone, 599, Agahnim solgte siste eksemplar rett etter jeg kom inn i butikken. Slemmen!
Spaceworld, 699 for vanlig versjon til Xbox 360, som er i stålcover. De dustene må ha trodd at den er spesiell, så.. nei, vent, de selger jo Gears of War til 699 og hvis jeg ikke tar feil! PC-salmleversjonen skulle de ha 799 for. Herreguuuud...
Elkjøp, sannsynligvis 499, hadde faen ikke fått dem inn enda. Ikke vanlig versjon til Xbox 360, ingenting. Faen altså, jaja. Blir ikke noe Bioshock på meg idag. :p Hvis ikke jeg kan ta bussen ut til Kvadrat... hmm.
 
YAHOO! mitt ble sendt fra Play-Asia idag. Ble bare ca. 370,- inkl frakt å dritt. :thumbup:
 
den funker ikke hos meg heller, når jeg prøver å kjøre spillet, så kommer det. "fikk ikke kontakt med nøkkelserveren"
Faens steam alltid det samme pisset.
 
Oppdatering: Ingen butikker utenom Spaceworld, Spiderman, Gamezone og lignende har spillet inne, i Stavangerområdet hvertfall. Snakket med en dude på Platekompaniet, og han sa at det må være en produksjonsfeil eller noe, for verken dem, Elkjøp, Lefdal eller Expert har fått dem inn. Ser ut til at de små spillsjappene vinner denne over de svære gigantene som tar inn svære lass og selger billig. :p
 
SITAT(Revan @ 24.08.07, 16.51) 79045
Til... Xbox 360? :blunk:
[/b]
no shit sherlock
 
utrolig! jeg hadde reservert en kopi på jobb, og vi hadde det på lager og greier, men så presterer jeg å glemme å ta med meg spillet :(
 

Halky

Veteran bruker ;)
SITAT(Revan @ 24.08.07, 18.42) 79042
Høres stress ut å kjøpe over Steam, selv om det skal være motsatt. :p

Jeg fikk ikke skaffet meg spillet idag. Var innom byen Stavanger, her er status:

Gamezone, 599, Agahnim solgte siste eksemplar rett etter jeg kom inn i butikken. Slemmen!
Spaceworld, 699 for vanlig versjon til Xbox 360, som er i stålcover. De dustene må ha trodd at den er spesiell, så.. nei, vent, de selger jo Gears of War til 699 og hvis jeg ikke tar feil! PC-salmleversjonen skulle de ha 799 for. Herreguuuud...
Elkjøp, sannsynligvis 499, hadde faen ikke fått dem inn enda. Ikke vanlig versjon til Xbox 360, ingenting. Faen altså, jaja. Blir ikke noe Bioshock på meg idag. :p Hvis ikke jeg kan ta bussen ut til Kvadrat... hmm.
[/b]
Hmm, så selv spillet idag på Spaceworld her i byen i ett stålcover og i vanlig cover til prisen 599, hvis jeg ikke surrer helt. Snakk om PC versjonen her da, kunne ikke se X360 versjonen noe sted, hverken på EB Games, eller Spaceworld.

Men kjøper man spillet gjennom Steam så sparer man faktisk en del cash, sjekket ut prisen der nå, og det blir jo bare ca 322,25 kr og betale. Tror jeg skal vurdere og sjekke det ut, muligens ;)
 
Har spillt en stund nå, og for et utrolig spill. Vanskelig sette fingeren på hva som gjør det, men for første gang på lenge klarer jeg ikke legge et spill fra meg. Vel, la det fra meg nå, siden jeg har glemt å spise i dag :sukk:

Vanskelighetsgraden er så og si perfekt (på medium ihvertfall), alt er en utfordring, men ingenting er umulig.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
er det noen som har spilt det og hatt problem med lyden? jeg får ingen lyd på fiendene og snakkingen i spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sleng inn nyeste versjon av OpenAL.
 
syns disse biggmacdaddy gutta er rimelig tøffe og ha og gjøre med. det er som og ha 2 - 3 bossfighter på alle brett.

Man må jo drepe de og høste småjenter for og bli sterk nok til og klare spillet.

Utenom det, så er spillet TOPP!
 
Kom på ett rart problem nå, Jeg drepte en daddyman men finner ikke jenta!

Noen som har opplevd det?

HØSTE SMÅBARN!!!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen