Bizarro-E3 2010

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Hva er de største overraskelsene vi sannsynligvis ikke vil få se på E3 i år?


  • Earthbound Compilation til DS med alle tre spilla
  • Kingdom Hearts 3 (ja, 3. Ikke noe tulletittel)
  • Shin Megami Tensei 4 eller Persona 5 til PS3 og 360
  • Final Fantasy XII International HD til PS3
  • Mega Man Legends 3
  • 2D-Castlevania på konsoll med sprites tegnet av Ayami Kojima
  • Star Fox Wii (og du trenger ikke holde remoten som et papirfly)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
  • Deus Ex 3 spillbart viser seg å ikke være ræva.
  • Den store overraskelsen til Valve viser seg å være Half-Life 2 Deathmatch: Reloaded. Samme spillet som før bare med flere baner. Folk får endelig øynene opp for hvor bra det er og det blir en gigahit.
  • Uncharted 3 foregår i de mest eksotiske og fantastiske omgivelsene spillserien har vist hittil, fortsatt like stein dødt som toeren.
  • Solium Infernum går trippel-A på HD-konsollene og selger millioner.
  • Super Mario Galaxy 3 lanseres i juli. Snittkarakteren på Gamerankings blir 160%.
  • Demon's Souls og Bangai-O Spirits får oppfølgere, utviklerne får ikke vist spillene på E3 siden begge to kjørende samtidig ville skapt en intradimensjonal singularitet av ren awesome og tilintetgjort universet.
 

SHDR

Gullmedlem
#5
Elite 4 er visstnok under utvikling, og kommer sikkert ... etter at The Outsider er ferdig. Hahaha.

- Atlus annonserer en remake av Shin Megami Tensei: Nocturne til PS3.
- Atari annonserer Temple of Elemental Evil 2.
- SUDA51 merger med Billy Thomson og annonserer No More Crackdown.
- Morra mi erstatter Michael Pachter som spillanalytiker hos Wedbush Morgan.
- Nintendo annonserer at de har kjøpt produsenten av R4 og skifter helt og holdent til en digital distribusjonsmodell uten DRM.
- Microsoft lokker med en hemmelighet og en overraskelse på konferansen sin, og etter at teppet har falt og folk har begynt å reise seg, går plutselig alt lyset av. Folk begynner å få panikk, men en beroligende stemme over PA-en minner dem om overraskelsen. Folk setter seg ned igjen. Sekundene tikker, folk begynner å murre og lure på hva som foregår. Plutselig slår en kraftig spotlight ned på scenen, og avslører Microsofts nye tekniske arkitekt og åndelige leder:
Ken Kutaragi.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#6
- Spennende ny IP fra velkjente utviklere.
 

Kilik

Lokal moderator
#7
- Microsoft annonserer at X360 er deres siste hjemmekonsoll. De vil hellers satse alt på å gjøre Zune til iPhone/iPad-killer.
- Noel Gallagher og Oasis gjenforenes på Rock Band 3-demonstrasjonen.
- Chrono Break
- Valve røper at Duke Nukem Forever er et hemmelig bonusbrett inne i Portal 2, remade på Source 2-motoren.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
- SUDA51 merger med Billy Thomson og annonserer No More Crackdown.
Owshiet STÅPIKK. Ellers vil jeg har mer Infamous, LBP og Portal og det får jeg jo så det er all good. Jo, en 2012-versjon av Golden Axe Warrior på PS3/360! Og fler og bedre retro-spill på Live og PSN!
 

Terje

mostly harmless
#13
SHDR skrev:
Elite 4 er visstnok under utvikling, og kommer sikkert ... etter at The Outsider er ferdig. Hahaha.
Klar over det, nettopp derfor jeg ikke regner med å høre noe om det i år heller. Hadde vært hyggelig om det ble annonsert noe om The Outsider derimot, det virker litt interesant det også.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Shadar: Det var Golden Axe, jeg snakker om Golden Axe Warrior. Et helt annet type spill som minnet mye mer om Zelda enn sin navnebror. Spilte det på Sega Master System og det var som jeg husker ufattelig bra: Masse innhold, herlig vanskelighetskurve, funksjonell grafikk og design, et fette bra spill. Kanskje tidenes beste noensinne. Antageligvis. Etter det du vet.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#16
nå som rettsaken om hvem som eier Duke Nukem er løst sier jeg DN: forever kosoll eksklusiv