Forumlek Blight of the Immortals

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg ferska ikke alle systemene de første to-tre dagene, etter det hadde jeg nær ingenting å bidra med.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg synes ihvertfall at dette krevde mer tid enn neptunes pride.
Men for deres del, og som jeg har nevnt. Bruk Skip 6 hours-funksjonen. Da går starten mye raskere og så kan dere heller planlegge litt nøyere hva dere vil hver gang dere bruker den.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det krevde litt mange innlogginger og mye tid, så la oss bruke skip 6 hours-funksjonen oftere? :confused:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sånn at man kan gjøre ting litt fortere i starten og ikke føler man må bruke en hel uke.
Og særlig på slutten så var det jo basically to dager med venting.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Problemet er at at spillet er litt dumt så man ikke kan si til en tropp "gå til denne byen, bruk valour på å overta den, deretter gå videre til neste" så om de bruker 4 timer på å komme frem står de bare å henger så lenge.

Men mulig å planlegge litt så man ikke må inn overdrevent mye, føler jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spurte i TÜA-gruppa på FB om noen av de var keen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Han @Erlink var kanskje interessert men om noen finner noen må vi bare komme i gang.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eventuelt noen andre som kan rekruttere noen? Og du som leser dette og ikke er Agra eller demake, hvorfor er ikke du med?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Erlink er med! Når starter vi? Sender han lenke og shizz.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SPILLET ER I GANG!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da var vi ferdige, skjønte ikke hvorfor spillet ikke sluttet så tittet rundt med shamanen min og fant én kropp som ikke var brent.

Gjerne en til, kan gjerne være normal så lenge det er et artigere kart, det første vi spilte var mye kulere.