Forumlek Blight of the Immortals

#81
Jeg som har følt at ting har gått helt greit opp i fjellet. Men ja, for å være litt positiv så kommer jeg og Martin til å rydde nord/øst siden av brettet i løpet av morgendagen mest sannsynlig, og sør/øst delen av brettet består av noen få zombier som jeg og Justincase har omringet rundt et skogholt vi har beleiret.
Dette betyr at vi har kontroll på hele østsiden av kartet og begynner å ta over kontroll av senter. Jeg kommer til å ta over fjellet vest for meg som har tre innbringende byer og en manapool i nærheten. Jeg har også en kanon til på hånd som jeg skal sende ut når jeg har en dvergeby lenger sør/vest, hvor sluttspillet kommer til å være hvis jeg ikke har oversett noe. I tillegg har jeg en menneskegeneral som jeg heldigvis la i decken min. Han forsterker alle mennesker i samme hær ganske mye og når jeg får samlet alle bondetampene sør for fjellet mitt burde de være klar til å innta Mordor.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
og sør/øst delen av brettet består av noen få zombier som jeg og Justincase har omringet rundt et skogholt vi har beleiret.
:eng: fetthesten
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#84
Ja
Nå begynner jeg å huske hvorfor jeg ikke ville være med på neptunes pride 2.
Det er så kjipt da, at alt går i realtime slik det gjør nå. Jeg skulle velge en move i går, som jeg til og med husker. Men jeg sovnet med mobilen i hånda og klarte ikke å trykkeden siste save-godkjenningen
Våkner opp, sjekker.
Bam. Den armeen jeg holdt på å bygge opp var død. Faenfaen.

Og det er nettopp det. Greia da, er jo at man strengt tatt bare skal trenger å sjekke noen få ganger i døgnet, men det blir at man må sjekke basically hele tiden.
Spillet er morsomt. Dritmorsomt, men blir faktisk litt for altomfattende for min del så jeg tror ikke jeg blir med på en runde to med det her.

Det blir for mye jobb.
Kunne vurdert det hvis det var en nattpause eller no, for nå er det sånn at man burde sette på vekkerklokke for å ikke dø (noe som er et godt tegn på spillets kvalitet). Så for min del da, så må jeg sjekke minst hver tredje time, for det er så lang tid mine tropper bruker på å bevege seg en league.
Nå harvi snart brukt... Fire dager på dette spillet? Men vi snakker, ihvertfall for min del, nesten fire faktiske dagen. Sjekker hele tida.om monsterne plutselig hsr begynt å bevege seg eller andre ting.
Så konklusjonen min da er: kjempegøy, men litt for tidkrevende til at jeg orker å spille flere runder med sånne spill.
Sånn som i dag. Skal feire bursdagen til Ellinor. Får ikke bidratt i særlig grad. Føler meg kjip mot de andre i spillet, for jeg vil jo hjelpe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Litt vel useriøst å prioritere datterens bursdag over et spill, si. Nei, tar vi en Elli-pause?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#86
Burde jo rett og slett ha satt det på pause om natta, egentlig. Men ikke kom og si at jeg ikke advarte!

Kan godt være med på en elllipause.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#87
Vet du hva? Nattpauser høres ikke så dumt ut.

Kan pause spillet fra klokken 13 til 1800 da vøtt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#88
Det var smart af! Enig alt Agra sa, jeg er litt sånn alt eller ingenting så må liksom følge opp hele tiden som egentlig er dritt. De kunne også la oss planlegge lenger frem type gå hit, claim byen for en valour, gå videre hit etc. siden man nå må mikromanage så jævlig.

Da blir det nattpauser i runde to og Ellipause i dag, hils fra oss og si hurra!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#89
Skal jeg bare si ifra når ellipausen kan stoppe? Tipper gjestene drar i 17-tida seinest, men må slappe litt av etter la-familia visitare
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Skal jeg slå på igjen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Slo på i åttedraget, jeg da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Setter på pause klokka 23 og slår pausa av igjen rundt 8, hver dag framover, sånn omtrentlig. Med forbehold om unger. Ok?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Gadd ikke sette på pause i går, så hvilken vei det gikk kan du si. Gratulerer til oss! Så, hvem er med på ny runde?