[PS4] BlodBÅREN heter det for faen Nilo herregud

demake

Seksuelt godteri
Failfag kan ikke tapatalk
 

demake

Seksuelt godteri
Blodbærer denna hjem nå.

Vis vedlegget 6787

Bare 2,5 gig launch patch står mellom meg og himmelen. Jarle er på kurs i helgen så dette blir en prompete helg.

Noen her jeg ikke har på psn? a/s/l????
 

Lodin

Der Waaaah
Attachmenten din funker ikke.

Det som derimot funker er å la spillet kjøre mens maskina står i hvilemodus eller hva det heter i Ca. tolv timer. Pga. no minnelekasjer eller no gjør det at bosser aldri blir mer aggresive når de tar skade og kun gjør de første angrepa sine.
From har virkelig greier på sakene sine siden 60FPS-buggen fortsatt eksisterer i Dark Souls 2 også.
 

demake

Seksuelt godteri
Ja, da har jeg hatt spillet i et døgn og vel så det. Jeg har ikke kost meg så godt med et spill siden DkS/DS1. Jeg har alltid spilt veldig skilpaddete i de andre spilla, så det var en hard omvending. Jeg døde så sjukt mye i begynnelsen atte hjælp. Jeg elsker bossene spesielt godt. Fader Gasskone var jævlig intens. Jeg bare hvor er er Eagle Shieldet mitt??? Og hu derre bossen i kjerka. Satan så jævlig aggressiv hu skulle være da! Men hu falt og jeg er nå i skogen. Rota rundt med noen bikkjer og endte opp i noen tuneller. Løp forbi noen digre folk fordi jeg tenkte at det kommer garantert til å være noe nice i andre enden. Klatra opp en stige og hva faen? Er jeg tilbake helt på begynnelsen? :psyduck: Fant en bakvei til klinikken og fant en lapp med lovnad om en tur med hest og kjerre. Blir sikkert å eie. Cainhurst Castle, ja? Her er det sikkert noe fint. Hva er dett....aaaahhh...er det maur??? Er det edder....aaaaaahhh jeg tror ikke det var meningen at jeg skulle hit enda. Tilbake til skogen. Mista ca 100k souls nå fordi jeg løp inn i et slangebol. Hva faen driver jeg med? Jeg veit ikke om jeg tør å forsøke å hente dem igjen.
 

demake

Seksuelt godteri
Og hva er greia med chaliser? Spillet forklarer det jo så godt (les: ikke det hele tatt selvsagt, akkurat slik det skal være). Jeg trudde jeg skjønte det etter å brukt Phhuthrujujumeru Chællisen til å åpne en ny dungeon ved det ene alteret. Åja, så jeg må finne andre chælliser til de andre alterene? Drepte to bosser nede i den dungeonen og fant en...root chalice? Hva faen er dette da? Hva er forskjellen? Hva driiiiiver jeg med!

PS <3 denne spillen
 

demake

Seksuelt godteri
Stavaas. Originalt som faen.
 

demake

Seksuelt godteri
Squeel like a pig!
 

demake

Seksuelt godteri
Åja, du skulle bare spawne en million små edderkopper? Carry on!
 

demake

Seksuelt godteri
:penga:
 

demake

Seksuelt godteri
Ikke mye hjelp å få når man sound the alarm. Ringalingaling! Men alle er keen på å FÅ hjelp! Jævla navere, alle sammen.
 
Fikk prøvd dette hos en kompis i en liten time i går, ikke tvil om at far skal ha seg pe ess fire når det verste innleveringshelvete er over. Et par ting jeg merket meg var at parry vinduet er vannvittig mye større enn i souls serien, men til gjengjeld så hadde mye av fiendene sporadiske og ofte grovt delayed angrep for å holde deg på tærene. Men ingenting var mer utfordrende enn å ikke miste besinnelsen over de latterlig lange lastetidene. Noe fiksings bør være på stell innen jeg før kjøpt dette.
 

demake

Seksuelt godteri
Yay! Jeg drepte edderkoppen. Nå er alt bare enda mer dritt! Yargkgarglgul chime maidens :penga:

Jeg nekter å tru jeg skal være her. Hva faen er de jævlige greiene som henger på husene. Cthulhu??? Kanskje jeg skal til Cainhurst nå? To minutter senere: Nope! Fortsatt mongoharde edderkopper/maur med to mil aggro radius. Gud bedre. Hvor bør jeg gå nå? Jeg føler meg som en papirpose, og vanskelighetsgraden blei plutselig skrudd til 11.
 

demake

Seksuelt godteri
Skulle Bare Ta En Kikk På Et Chthulhu Monster. Det som skjedde vil røre deg til tårer...

Han løfta meg opp og sendte meg til...jeg veit da faen. En skole eller noe? Gikk gjennom en dør og endte opp på et sted som så ut til å sveve i løse luften. Masse gravsteiner over alt, og en jævla chime maiden :penga: Hu spawna to ganske harde krabater, men etter å drept henne så slutta hu å respawne. Ellers så er monstrene er ikke så harde. Blei dytta utfor en klippe av en snakkende edderkopp. Jeg trur jeg kan gjette hva den heter.

Hei, Patches!

Etter å kjempa meg gjennom stedet og nesten blitt Frenzy. Heh. Så møtte jeg Chthulhu igjen og han heter visstnok Amygdala. Heter og heter. Het, kan man vel si, for han er dau.

Fikk enda en chablis, og jeg er enda mer forvirra enn før.

Så sånn er det.
 

demake

Seksuelt godteri
Frenzy er faen meg det verste noensinne. Fy. For. Satan!!! For de som ikke veit hva det er: Det er en statuseffekt som har jævlig rask build-up, og når den når toppen så mister man en enorm chunk av livet sitt. På ETT øyeblikk. Nesten alt. Selv med klær med høy frenzy resist så tar det kun noen sekunder å bli frenzied.

Ting som er gøy. Fiendene som frenzier deg har øyne i nakken så det er umulig å snike forbi dem. I tillegg så er de drit vanskelige å drepe, og de har et hinsides jævlig angrep som one-shotter meg.

Jeg. Hater. Dette. Stedet!!!!

Men likevel elsker jeg spillet.