[PS4] BlodBÅREN heter det for faen Nilo herregud

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Håper jeg får mail om ikke så alt for lenge, da. Tok SPOILER Yharnam i går, mangler bare å mose 'n Gehrman en siste gang for å få den siste slutten så har jeg plætt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nedtelling til jeg får epost for der var platina i boks gett. Lurer på hva som blir GOTY 2015 for min del hahahahah nei. Gleder meg til DLC, dette var på NG+2 men jeg føler fortsatt jeg har mer koz i vente av spillen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
mrw jeg så denne: :ehm::mysensibilities::brainfuck::psyduck:=D

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vanskelig å få lagt et ord imellom all aktiviteten i denne tråden, men nå er det altså på som Esel-Kong; patchen som forbereder spillen til The Old Hunters-DLC-et har droppa og den er på - uh - 9,3GB. Verdt å plukke med seg først som sist altså, til og med før du tar med i betraktninga at det følger med visse endringer selv før DLC-et er ute:

Gameplay & Items

  • Valtr will give you the "Impurity" Oath rune if you join the League. Raises maximum HP while summoned by 2%

  • Killing Valtr will cause him to drop the "One-Eyed Iron Helm"

  • If you kill Valtr, a hunter in the Forbidden Woods (next to the first lamp) will spawn near the lamp and drop a new Hunter's Tool. Madara's Whistle. Summons a giant snake head under you and damage anything around you. Also does damage to you. It is a Bloodtinge spell and requires 18 BT.

  • The Old Hunter Bell can be found on top of the stairs in the Hunter's Dream. "Use insight to call for help from the Old Hunters".

  • Summon signs for Alfred and Gascoigne have been added. They have a red/orange tint to them and can be found in their original locations.

  • Alfred has been renamed Old Hunter Alfred: Vileblood Hunter

  • Augur of Ebretias can now cause backstabs and possibly parry.

  • New Chalice Dungeon Materials available in the insight shop
Glitches / Skips

  • Old Yharnam Skip unchanged

  • Sewer Skip unchanged

  • Vicar Amelia glitch fixed!

  • Full HP Refill Glitch before Shadows of Yharnam has been fixed

  • Forbidden Woods OoB Skip unchanged

  • Lunarium Key skip unchanged

  • Both Yhar'hagul skips untouched
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Antar alle er for opptatt med å spille The Old Hunters til å poste i tråden da hehe. Joda, The Old Hunters er ute og hvis du har Bloodborne fra før av så er det litt rart hvis du ikke skjøper den DLC-en. Masse nye våpenz og fiendz, starten er en liten parade hvor du får demonstrert de nye våpnene. Ikke ved at du får prøve dem med en gang, seff; du møter en bande Hunters som bruker dem mot deg. Hehe. Spesielt fin er rakettslegga som treffer som ei rivningskule men som likevel har et kombopotensial som f.eks. Saw Cleaver. Du kan comboe fra en charge som kunne felt et tre og rett inn i en uppercut som virkelig ødelegger dagen til den du treffer, og mens vedkommende prøver å stable seg på beina etter en stun som varer i tre år kan du lade opp en ny charge og la moroa fortsette. Bare at motstanderen din så klart er dævv på dette tidspunktet. Jeg ble krafteid, det innrømmer jeg, og det var en god følelse. Dette er ikke helt på Chalice Dungeon Depth 5-nivå, men nesten. Og så gikk jeg opp en trapp og bare FAAAAEN I HÆÆÆLVETE så ble jeg eid av noe helt annet som krevde en helt annen taktikk. Seinere fant jeg ei hemmelig hule og ble eid på en ny måte av noe som virker helt klin koko bananas imba. Hva venter du på, skjøp denne. PS hvis du mot formodning ikke gidder å skjøpe DLC men bare laster ned pættsj så kan jeg jo tipse om at Bloodborne nå har fått boss summons ala Dark Souls! Altså at det er summons som kan hjelpe deg med bosser rundt omkring! Det eneste som kreves er at du har Old Hunter Bell (fås i Hunter's Dream) og en Insight og det har man jo. Kos og gøy!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Begynner å få meg noen phede våpen nå, dvs. de nye som er med i The Old Hunters. Det funker sånn at du finner en liten avstikker fra hovedruta gjennom et område, og der er det en kis som bruker et nytt våpen og når du knæser han så får du det. Spesielt på disse stedene går Bloodborne fra "det komfortable, lette Souls-spillet alle elsker" til "GET REKT: FUCK YOU EDITION".

Elsker'e.
 
Spiller gjennom på ny save nå og går for platinumen jeg også. Speccer for å være effektiv med Blades of Mercy og har hatt Sag-kløyvern i bakhånd hvis jeg skulle slite. Aldri vært noe god med små, raske våpen som ikke stunner noe særlig, men det kommer seg. Eller, altså, jeg sliter fortsatt en del med andre Huntere... Er etter Yahar'gul Chapel hvor man må sloss med tre samtidig nå og... det er vanskelig. Sist så denga jeg dem ned i bakken med Ludvig som ga ekstra tid til reposisjonering, men ingen av angrepene mine gjør noe som helst for å stoppe dem, sååå... noen som har tips til hvordan man spiller smart i en slik situasjon? Får stunna dem med hagla, men blir alltid tatt fra siden av en av de andre :qq:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg pleier bare å cheese dem maksimalt. Så fort du er nede i hovedrommet snur du og beiner tilbake igjen. Det går an å kite dem helt opp på taket over kisen med børsa og de to bikkjene, før den første bjelledama (som ringer ei illevarslende bjelle). Hvis du er skikkelig uheldig så kiter du alle tre, men hovedregelen er at du kiter en eller to. Greia er at alle de tre skal ha relativt mye deng før de får stagger, men det gjelder å separere dem, baite fram en charge eller noe annet som tar lang tid, og virkelig, virkelig fucke dem opp mens de er i recovery. Hvis du har specca noenlunde fornuftig skal det bli noe staggerings. Og, bare, ikke prøv å ta alle på en gang. To er stress nok.
 
Takk for tipset! Viser seg seff at jeg stagger dem helt helmax Egon, men at de andre dreiv å stunna meg ut av angrepene mine, ikke den jeg angrep. Spjælingen med klør og pistol ble eid hardt da jeg fikk han på énmannshånd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han er en liten f*sle men kan fucke deg opp hvis han er i beast mode når han først treffer deg. Det er en hardere utgave av den hunteren i Dei Gamle Jegarane, forresten.
 

demake

Seksuelt godteri
Herregud!!!

ImageUploadedByTapatalk1455369317.941152.jpg
 

demake

Seksuelt godteri
Denne er en fin DLC! Har nå drept den tredje bossen (med mindre jeg har missa noen valgfrie), og det var noe. Har kommet til et sted det lukter fisk og det er noen store greier her som dreper meg. Har ikke nerver til mer i kveld.

Ååååhhh, jeg gleder meg som en unge til DS3!
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg elsker stemninga på detta stedet! Noen sammenligna det med Lovecrafts Shadows Over Innsmouth, og det med rette!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er fortsatt stuck i sjukehuset eller hva man skal kalle det. Det er litt hardere på NG+3. Men! Satser på å ta en økt til i kveld, og da skal de derre folka få se på faen.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er i NG+2 og trur jeg har kommet til siste boss. Og jeg tviler nesten på at jeg noensinne kommer videre.