BloodRayne stiller toppløs i Playboy

#1
VG.no

Hva syns dere?

"- Du vet du har et fantastisk spill når hovedfiguren din må gå toppløs for å selge noen få kopier, sier en tydelig sarkastisk forumbruker."

Jeg kunne ikke vært mer enig. Hvordan er egentlig det første BloodRayne-spillet?
 
#2
Pish posh. Tror du Tomb Raider ville solgt uten ms. klynk?
Tror du noen hadde likt britney's musikk hvis hun manglet et øye?

Sex-appeal og forbrukere går hånd i hånd. Ser ingenting feil i at de blotter en spill-helt litt for penga. Alle prøver å kave seg frem her i verden, og hvis man ikke vil kjøpe spillet, så ikke kjøp det- hvis ikke du vil betale 600 spenn for DOAXBV vol 2.0 ;)
 
#3
Jeg er fullstendig klar over det, og er hverken en stor fan av Lara Croft eller Britney Spears :p
Men toppløs i Playboy, da gitt... Det aller største spørsmålet er vel hvordan Hugh Hefner kunne synke så dypt :p
(Er det de samme som gir ut BloodRayne og The Playboy Mansion, tro? Det ville vel kanskje forklart saken.)
 
#6
Hvorfor ikke jentene i DOA ? :sikle:
 
#7
OMG, voffor ike samuz lissom???????

Jeg bryr meg ærlig talt ikke om Playboy har med en toppløs spillfigur eller ikke. Uansett hva kommer jeg aldri til å kjøpe et blood rayne spill.
 

Kilik

Lokal moderator
#8
Ikke første gang ei polygondame stiller opp i manneblad:

Dr. Aki Ross, Final Fantasy:
 
#9
Lavmål! Der forsvant enda et fnugg av spillbransjens troverdighet i allmenhetens øyne.
 

SHDR

Gullmedlem
#10
Men Bloodrayne var veldig morsomt! Ingenting som å høre en østeuropeisk slire stønne høylytt mens hun parterer nazister og annet avskum. Det første spillet hadde sine, øh, mange feil, men det var knall underholdning, og jeg håper toeren kan løfte spillet og kanskje bringe det opp på Devil May Cry-nivå. Hvem vet ...

Selv om jeg stiller meg litt tvilende, ved nærmere ettertanke. Jeg gadd aldri spille gjennom hele eneren, så med mindre de gjør toeren til noe ganske annet lukter det One Trick Pony lang vei.
 
#11
Huff, huff. De skal visst lage Blood Rayne film også. Hvis de først skal lage film basert på et spill, kan de vel hvertfall finne et bra spill å lage film av.

Jaja. Jeg gleder meg hvertfall til Metroid filmene. Det ligger visst an til en hele serie av Metroid filmer fra John Woo.

Link

Redigert:

Når jeg tenker meg om er en av John Woo's spesialiteter å lage tankeløs action, så dette kan vel gå begge veier.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@23.08.2004, 23.03
Huff, huff. De skal visst lage Blood Rayne film også. Hvis de først skal lage film basert på et spill, kan de vel hvertfall finne et bra spill å lage film av.

Jaja. Jeg gleder meg hvertfall til Metroid filmene. Det ligger visst an til en hele serie av Metroid filmer fra John Woo.

Link

Redigert:

Når jeg tenker meg om er en av John Woo's spesialiteter å lage tankeløs action, så dette kan vel gå begge veier.
92283​
BloodRayne filmen skal ressigeres av Uwe Boll, mannen bak House of the dead og Alone in the dark. Trur ikke vi trenger å si noe mer om det.

Og Metroid filmer tror jeg du bør vente lenge på. Evil Avatar melder at alt fortsatt ligger veldig mye på tegnebrettet. Det kan ta årevis før det skjer noe som helst.
 
#17


Nettopp! :blunk:
 
#18
Virker bare snålt å ha animerte figurer i "manneblader"...

Hvorfor ikke putte dette i blader til de som spiller spill el no?

snodige greier.... litt sykt...

:p :blunk: :ehm...: :flau:
 
#19
nåja, var vel på høy tid at Playboy fant ut av dataverden også!? :ehm...: Eller nei, det var det ikke.., teit igrunn. :tommelned:

/kake
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Dette beviser jo egentlig bare at spilling er i ferd med å bli main-stream. Virkelig på tide spør du meg.