Boksere byttes mot omtrent alt!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg vil gjerne bytte bort klesplagget, boksere, merke, man. Bokseren er bare ett halvt år gammelt, og det er svært pent brukt. Manual og eske følger selvsagt med. Bokseren har stått innenfor buksen min siden jeg fikk det.

Jeg er interessert i klesplagg til hender, hode, ben, føtter, tær, overkropp og midjen. Det første The Pimps-bokseren til Arne kunne også vært interessant. Den eneste betingelsen er at manual og eske følger med og at klesplagget fungerer knirkefritt.

Kontakt meg på csnutcase@hotmail.com MSN: csnutcase@hotmail.com, PM, eller svar her i emnet.

Kun seriøse henvendelser godtas
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Shit, it's the forumpurk! RUN, TIMMY!

Haha, men altså... Hvem vil vel ha et par skitne boksere?
 
#5
er de signerte av selveste forum psykoligen(bremsespor teller)?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#6
Ngon: Du har ikke bilde da?
 
#7
bilde kommer, signatur kan jeg fikse vet du.

Og mandark, jeg kan vaske de før jeg sender dem mot en mindre avgift hvis det er det du ønsker.
 
#8
Hva er hensikten med å bytte bort boksere? :ehm...:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Slapp av, folkens, jeg har en brukt grå sokk med en blodflekk på som Ngon ikke kan si nei til :p

Manual og eske blir det dårligere med, men hallo, det er en grå sokk med blodflekk!
 
#13
Opprinnelig skrevet av Belethdolien@15.06.2004, 22.08
bytte mot en bh fra 6. klasse og ett plaster?
ohhhh! Hva slags plaster?


PS. Jeg er faktisk seriøs her, finner jeg noe som er idiotisk nok så skal vi bytte.
 
#14
Har noen skittne sokker her da....de lukter ekstra ille...så de skal jeg hvertfall ha 7 boksere for, jeg har liksom ikke gått med dem i 1 år til ingen grunn, og gymtimene i år var skikkelig harde.

Edit: åneiånei...tror ikke jeg vil skilles fra mine sokker, ikke for boksre hvertfall...men hva sier du til 50 kroner?
 
#16
Det er emner som dette som gjør meg glad for at jeg ikke er postmann.
 
#17
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@15.06.2004, 22.20
Har noen skittne sokker her da....de lukter ekstra ille...så de skal jeg hvertfall ha 7 boksere for, jeg har liksom ikke gått med dem i 1 år til ingen grunn, og gymtimene i år var skikkelig harde.

Edit: åneiånei...tror ikke jeg vil skilles fra mine sokker, ikke for boksre hvertfall...men hva sier du til 50 kroner?
psssst... ville aldri gitt 7 boksere for en sokk uten blod uansett!! :p

tja, du kan velge. enten ole brumm eller sånt vanligt ett. muligens litt kattehår på.
ohh, du må virkelig være desperat etter å finne ut hva som er på innenfor buksene mine for å være forberedt på å bytte verdisaker som det.
 

epp

firm and correct
#19
Jeg har noen boksere som jeg har gått lei av eller syns er kjedelige. Skal vi bytte? Hvilke farger/mønstre er det på de?
 
#20
jeg er nok ikke intrisert i boksere med mindre de er spesielle... og brukt av spesielle....... :-/

har ikke helt bestemt meg for hvilkne boksere jeg skal ofre, men det blir nok en hullete og mørk en, men jeg får vel ta ett par bilder...

joda.. kæn ju blejm mi?
nau, ai blajm mysejlf

kan bare nevne at nå er en bokser klar..... den er øhh, grønn og svart elns.... veldig kul...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.