Boksere byttes mot omtrent alt!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#22
Nei, jeg skal ikke det!


Jeg skal bytte den. Og det er siden av og til får man lyst å gjøre noe latterlig dumt.
 
#24
om jeg er morsom eller ei er opp til hver enkelt. Men jeg har ikke lyst på noen andres boksere, men sier ikke neitakk til noe annet tull. Og det er mer det at jeg har lyst til å bytte boksern min enn det er det at jeg vil bli kvitt noen av dem eller at jeg har lyst på noe annet...
 
#27
det spørs om jeg er full... da tar jeg vel kanskje en over hode... men nei, vanligvis så bruker jeg kun en. Ser ikke noen grunn til flere...
 
#28
jamen da løy du! du sa at du hadde brukt den i ett halvt år først, og så sa du at du var ikke sikker på hvilke boksere du ville ofre...
 
#29
Hva slags stoff er bokseren av? :usikker:

Hadde du vært interresert i en Simpsonslue med Bart som drar ned buksa, og med teksten "Kick me"? :flau:
(Du kan nå meg på msn: haz@cruentus.us )

Hvor i landet bor du, og hvem skal betale evt. frakt?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#32
Jeg har en spesiell bokser som jeg kan bytte mot en av dine. Bokseren har et så stort hull at pungen henger å dingler under bokseren, ganske morsom faktisk. Bokseren ble kjøpt på Jack & Jones for noen år siden.

Interessert?
 
#33
Jeg kan bytte den mot hamsteren til en kompis.
Den er død da, men jeg vet hvor den er gravlagt så det er ikke noe problem å finne den igjen. Hvis den ikke er rotnet bort da. Gravde den opp i fjord og da var den helt fin.
 
#34
må si at jeg har nok dødt rundt om kring meg som det er, og hullete boksere er det ikke akkurat noe shortage av :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
#35
Jeg har til nå sendt Karamba en brukt (og jævlig slitt sokk, faren min sin), et kyssediplom og en rekke frekke postkort uten å ta noe i betaling. Meterielle goder. Psh.
 
#36
Opprinnelig skrevet av philantropist@15.06.2004, 22.13
Hadde tenkt å tilby han en tom colaboks, men må nok se meg tapt mot en sokk med blodflekker...
Haha! Men jeg tror ikke du får byttet vekk klesplaggene dine, Nqon.

Jeg kan bytte den mot hamsteren til en kompis.
Den er død da, men jeg vet hvor den er gravlagt så det er ikke noe problem å finne den igjen. Hvis den ikke er rotnet bort da. Gravde den opp i fjord og da var den helt fin
Faen! Herregud, dette er da det verste emnet i historien! :ler: Eller emnene med han der jævla dragonball-fyren, men dette gir litt konkurranse.. >_<
 
Status
Stengt for ytterligere svar.