Bomberman 360

Lodin

Der Waaaah
Dere husker Bomberman ikke sant?

Nå skal det slippes til 360 og da trenger grafikken en solid oppgradering.

Crawling in my helmeeeet! These bombs require a punch-mooood!
LINKH

Jeg ser ikke vitsen i å ha så god grafikk på Bomberman. Tror ikke det blir like koselig når det ikke er gammel snes eller myk grafikk. Så jeg er spent på å se det ferdige resultatet

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh... er det bare meg, eller har vi plutselig reist tilbake i tid til da Lawnmower Man var kult? :confused:

Djises. Spillmekanikken er altså 95% urørt, men allikevel skal spillet se helt annerledes ut? Om de håper å selge til et eldre publikum eller ikke, spillet ser uansett alt for mørkt ut. Kan få hodepine av mindre.

Meh, alt trenger vel ikke bli mørkt, slemt og barskt? Kan ikke noen ting bare forbli søtt og koselig? Synes dette ble for teit. Det er ikke Bomberman. Ikke i det hele tatt.

Dessuten synes jeg konseptet i seg selv er for primitivt og oppbrukt til å rettferdiggjøre et helt nytt fullpris spill til en next-gen konsoll. En fet XLA-utgave hadde derimot vært dødskult. En port av Saturn-utgaven kunne jeg gladelig betalt en hundrelapp eller to for.

Nettopp. Dette ser ut til å bare bli en mislykket melking av et allerede vel bemelket produkt. Ser for meg cut-scenes fylte av eksplosjoner og sakte-film-løping.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
*EKSPLOSJON*
Mørk stemme: "In a world..."
*TO EKSPLOSJONER*
MS: "Where the only thing a man can trust..."
*FØRTIFIRE EKSPLOSJONER SOM EKSPLODERER PLUSS EN SPEKKHOGGER SOM OGSÅ EKSPLODERER*
MS: "Is... his... bombs..."
*HELE VERDEN EKSPLODERER, TRE GANGER*
MS: "...You need to explode... or BE exploded."
*UNIVERSET EKSPLODERER*
MS: "Bomberman XXXtreme. On Xbox 360 this Fall."

:ler:

Haha! Kan noen ringe Pablo Francisco og be ham si det?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Ikke veit jeg hva dere mener, men jeg synes dette later til å være sakset direkte fra en Myst-klone utgitt i cirka 1995.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen catcha ikke helt det poenget der, aner jeg. :rulleøyne:

Lodin

Der Waaaah
Sier du som gleder deg til en ny versjon av Tetris::: :p
[/b]
Trur nok de fleste av oss hadde reagert på samme måten hvis Nintendo sin revisjon kun bestod av å lime kjettinger, pigger, lysende øyne og annet dill de har lånt fra Spawn på tetris-blokkene.

<div class='quotemain'>
Sier du som gleder deg til en ny versjon av Tetris::: :p
[/b]
Trur nok de fleste av oss hadde reagert på samme måten hvis Nintendo sin revisjon kun bestod av å lime kjettinger, pigger, lysende øyne og annet dill de har lånt fra Spawn på tetris-blokkene.
[/b][/quote]

Jeg liker Bomberman, har spilt uttalige versjoner av det og jeg ser ikke bort i fra at jeg tester dette en eller annen gang. Simpelt? Ja. Melking? Ja. Gjør Nintendo det samme med Tetris? Ja. ^_^