Jeg ser ikke vitsen i å ha så god grafikk på Bomberman. Tror ikke det blir like koselig når det ikke er gammel snes eller myk grafikk. Så jeg er spent på å se det ferdige resultatet
Djises. Spillmekanikken er altså 95% urørt, men allikevel skal spillet se helt annerledes ut? Om de håper å selge til et eldre publikum eller ikke, spillet ser uansett alt for mørkt ut. Kan få hodepine av mindre.
Meh, alt trenger vel ikke bli mørkt, slemt og barskt? Kan ikke noen ting bare forbli søtt og koselig? Synes dette ble for teit. Det er ikke Bomberman. Ikke i det hele tatt.
Dessuten synes jeg konseptet i seg selv er for primitivt og oppbrukt til å rettferdiggjøre et helt nytt fullpris spill til en next-gen konsoll. En fet XLA-utgave hadde derimot vært dødskult. En port av Saturn-utgaven kunne jeg gladelig betalt en hundrelapp eller to for.
Nettopp. Dette ser ut til å bare bli en mislykket melking av et allerede vel bemelket produkt. Ser for meg cut-scenes fylte av eksplosjoner og sakte-film-løping.
*EKSPLOSJON*
Mørk stemme: "In a world..."
*TO EKSPLOSJONER*
MS: "Where the only thing a man can trust..."
*FØRTIFIRE EKSPLOSJONER SOM EKSPLODERER PLUSS EN SPEKKHOGGER SOM OGSÅ EKSPLODERER*
MS: "Is... his... bombs..."
*HELE VERDEN EKSPLODERER, TRE GANGER*
MS: "...You need to explode... or BE exploded."
*UNIVERSET EKSPLODERER*
MS: "Bomberman XXXtreme. On Xbox 360 this Fall."
Trur nok de fleste av oss hadde reagert på samme måten hvis Nintendo sin revisjon kun bestod av å lime kjettinger, pigger, lysende øyne og annet dill de har lånt fra Spawn på tetris-blokkene.
Trur nok de fleste av oss hadde reagert på samme måten hvis Nintendo sin revisjon kun bestod av å lime kjettinger, pigger, lysende øyne og annet dill de har lånt fra Spawn på tetris-blokkene.
[/b][/quote]
Jeg liker Bomberman, har spilt uttalige versjoner av det og jeg ser ikke bort i fra at jeg tester dette en eller annen gang. Simpelt? Ja. Melking? Ja. Gjør Nintendo det samme med Tetris? Ja. ^_^