Ser at mange klager over hele causual-greia til Wii, og om du er en av dem kan du muligens bare slutte å lese med en gang. Men det har seg nemlig slik at jeg kikket gjennom Dagbladet her om dagen, og kom over en anmeldelse av Boom Blox, et slags puslespill til Wii som jeg har oversett totalt. Visstnok et veldig causual spill, men etter å ha tatt en kikk på litt videoer og anmeldelser er jeg giret som bare det
Spillet er presentert i i den klassiske simple og søte stilen, og slikt er jeg en sucker for.
Så hva går det ut på? Det er som sagt et slags puslespill, hvor målet stort sett er å rive ned blokker, enten Jenga-style ved å dra i dem, eller ved å kaste en tennisball på dem. De ulike blokkene har dessuten ulik gravitasjon, for eksempel detter de grønne blokkene oppover, om jeg har forstått det riktig.
Hum, hum. Et kjapt søk på Wikipedia forteller meg at dette allerede er ute i butikkene. Jeg har ikke fulgt særlig med i Wii-verdenen i det siste. Noen som har kjøpt/prøvd/kjøpt og prøvd det?
1opp
IGN

Så hva går det ut på? Det er som sagt et slags puslespill, hvor målet stort sett er å rive ned blokker, enten Jenga-style ved å dra i dem, eller ved å kaste en tennisball på dem. De ulike blokkene har dessuten ulik gravitasjon, for eksempel detter de grønne blokkene oppover, om jeg har forstått det riktig.
Hum, hum. Et kjapt søk på Wikipedia forteller meg at dette allerede er ute i butikkene. Jeg har ikke fulgt særlig med i Wii-verdenen i det siste. Noen som har kjøpt/prøvd/kjøpt og prøvd det?

1opp
IGN