Borderlands ser lovandes ut (PC PS3 360)

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg har høye forhåpninger til dette spillet, og dette ser jo faktisk ikke så aller verst ut. Jeg tror det kan vise seg å ha vært et smart grep.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tipper en feit PC-rigg med oppløsningen satt til 2fps-merket, de skyggene der er ikke bra nok til å være prerendra.

In game grafikken kommer garatert ikke til å bli like crisp som PR bildene, alle spillstudioer i historien har dratt det samma knepet. Greia er at det er mye lettere å tilgi f.eks grov antialiasing og pikselering når ting er i bevegelse.
Dette bildet viser uansett hva slags grafisk stil de har bestemt seg for å gå for. Og det da er det samma faen om det kommer til å kjøre i samme bildekvalitet i 24 fps siden det er helheten som teller.

Jeg digger den nye stilen. Med så mye kraftig teknologi ute på markedet irriterer det meg at majoriteten av spillstudioene hiver seg over den generiske Unreal stilen som om det er den eneste måten man kan ha nextgen grafikk. Og man kan heller ikke gå feil med Mad Max/Fallout inspirert art direction.

Jante

privileged CIS shitlord
Hahaha, den var jo morsom da. Sånn type "sitte og disse sammen med en gjeng fulle kompiser"-morsom. Pluss at Rhona Mitra er heit.

Hold kjeft, Doomsday eide. Skotske post-apokalyptiske kannibal punkere for pokker!

Martin coina et bra ord for sånne filmer. "Ølaction"

Jante

privileged CIS shitlord
Jamendaså. :hug:

Death Race er enda et godt eksempel på øllaction, forresten. Nå som vi er inne på gritty near-future ting her.

Har til overs å se den ennå. Crank 2 er forsåvidt snart ute, jeg digga eneren så mye at jeg tror jeg stikker og ser den på kino.

Alt av Arnie og Jacke Chan faller forsåvidt innenfor den kategorien automatisk.

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg gir deg.. The Expendables.

Jason Statham
Mickey Rourke
Sylvester Stallone
Arnold Schwarzenegger
Jet Li
Eric Roberts
Dolph Lundgren
Danny Trejo
Terry Crews
Steve Austin
Gary Daniels
Randy Couture
Aaron Aguilera

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ikke glem at Stallone både skriver og regisserer den der. Jeg forventer meg en Rambo5, bare med kjente navn.