Opprinnelig skrevet av supermario@31.03.2005, 19.19
Jeg personelig likte 007: everything or nothing.
Leste en plass der den fikk 4/10.
Kvaliteten er ok, men for min del var det veldig artig spill! 
199507
Det spillet fikk stort kongekritikk, og 4/10 er ikke langt unna "OK kvalitet".
Jeg er også én av de som synes Driver 3 var et svært underholdene spill. Jeg er ekspert på å overse bugs i uferdige spill, beherske kontrollstyringer ingen andre gidder å sette seg inn i og komme meg gjennom møkkadeler hvis jeg vet at jeg har noe bedre i vente. Det var tidenes kanskje mest horeirriterende vanskelige spill, da, det skal det ha.
Jeg spillte faktisk til og med Trespasser helt til jeg ikke kom lenger. Det kan selvfølgelig ha noe med at jeg alltid har hatt en forkjærlighet for dinosaurer, og særlig å skyte dem, men på en annen side var jeg aldri særlig begeistra for Turok. Trespasser hadde et, om ikke mislykka så ihvertfall kreativt, konsept med "armen" og det at du kunne plukke opp ikke bare våpen, men alt som lå og slang, og med en hard musbevegelse kaste det i huet på dinojævlene. Litt artig å kunne se ned på puppene sine også. :svette:
Et annet spill som har blitt stempla møkk men som samtidig har falt i smak i dette gutterommet er Vampire Night, lyspistolspillet til PS2. Jeg har runna det jævlig mange ganger og sitti timer i strekk for å få råd til å kjøpe de beste våpna og den dødligste ammunisjonen. Artig i 2-player også. Stemmeskuespillet er dessuten så fantastisk latterlig at det er verdt å leie spillet bare for å høre dét.