Bra 'low profile' spill?

Har du noen gang opplevd å kjøpe eller spille et spill som ikke er kjent i det hele tatt men viser seg å være skikkelig artig? Jeg husker på playstation 1 er en av mine favoritt spill Robo Pit, et spill hvor du kunne lage dine egne roboter og kjempe mot andre roboter og stjele deres våpen(armer, deler OSV). det ble slaktet i reviews og fikk 6 av 10 eller lignened men jeg syntes det var kjempebra. et annet spill var Critical depth (twisted metal med ubåter) og Urban chaos er to andre spill som ikke ble godt mottat men jeg likte.

Kaller du karakteren 6/10 slakting? Er du gal? Slått deg hardt i hodet noe særlig i det siste?

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg husker jeg rådigga Mission Impossible på N64. Runna det hundre-og-ørten ganger. Det var helt klart favorittspillet mitt når jeg hadde en N64 i hus. Digga det mer enn Zelda: OOT faktisk. Men da var jeg ung og dum. Når jeg nå ser at det fikk 6.6 av Gamespot og har et snitt på 74% på gamerankings begynner jeg å lure på hva faen som gikk av meg da jeg var yngre. Men men, spillet eide da :D

Opprinnelig skrevet av Agahnim@31.03.2005, 17.56
Kaller du karakteren 6/10 slakting? Er du gal? Slått deg hardt i hodet noe særlig i det siste?
199436​
hehe, sorry da. Husker ikke hvilket blad det var jeg leste det, men de var av typen som hadde 10 karakterer men brukte 3. 10-bra, 9-okei, 8-ganske dårlig, alt under-elendig.

Genialt emne.

Selv liker jeg et spill ved navn Fuzion Frenzy til Xbox.Kanskje ikke et totalt slaktet spill(65% på GameRankings), men det er omtrent ingen som liker dette spillet bortsett fra meg virker det som. Det er rett og slett veldig morro. Det er selvsagt kun på mulitplayer det virkelig kommer til sin rett, med minimum 4 kontrollere/spillere.
Ble lei meg da oppfølgeren ble kansellerert. Har et håp om at det kanskje kommer til neste generasjons maskin. :svette:

Må også få nevne Sunset Riders til megadrive. ikke helt sikker på hvilken kritikk det fikk, men har ikke hørt noen andre nevne det. i mine øyne er det en klassiker på lik linje med F.eks Contra.

Halky

Veteran bruker ;)
Hm, jeg liker også Driver 3, likte også Urban chaos til PC, når det kom for lenge lenge siden, husker ikke helt når det kom.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av Sheffield@31.03.2005, 18.58
Jeg husker jeg rådigga Mission Impossible på N64. Runna det hundre-og-ørten ganger. Det var helt klart favorittspillet mitt når jeg hadde en N64 i hus. Digga det mer enn Zelda: OOT faktisk. Men da var jeg ung og dum. Når jeg nå ser at det fikk 6.6 av Gamespot og har et snitt på 74% på gamerankings begynner jeg å lure på hva faen som gikk av meg da jeg var yngre. Men men, spillet eide da :D
199439​
Enig der. MI har tvilsom grafikk, likeså lyd, og kontrollen kunne til tider være noe... "ekkel". Et eller annet var det likevel som fungerte.

Opprinnelig skrevet av Shadar@31.03.2005, 18.52
Official PlayStation 2 Magazine, da? Eller kanskje Game Informer?

Urban Chaos fikk jo faktisk veldig god kritikk, og var et godt spill. Det er bare litt synd at de fucket opp så grundig, og lagde en lesbisk utseende svart politikvinne som helt. Jeg tror alvorlig talt at det var hovedpersonen som hindret det spilliet i å selge. :(
199482​

Så du mener at det skulle vært en hvit kvinne eller noe??
Tror ikke akkurat det som HINDRER som selger spille. Kanskje mer på at det spille virke kjedelig spille osv.

Men ellers husker jeg spilte Descent på Psone. Det var nice spill. :D

Jeg personelig likte 007: everything or nothing.
Leste en plass der den fikk 4/10.
Kvaliteten er ok, men for min del var det veldig artig spill! :D

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Opprinnelig skrevet av kakarlsen+31.03.2005, 20.10-->
<!--QuoteBegin-Sheffield
@31.03.2005, 18.58
199439​
Enig der. MI har tvilsom grafikk, likeså lyd, og kontrollen kunne til tider være noe... "ekkel". Et eller annet var det likevel som fungerte.
199499​
[/b]

Ja, ett eller annet var det. Ikke veit jeg hva, for PSX versjonen var ubrukelig.

Jeg og Toz spillte Excessive speed.. åherreminhatt :flau:

EDIT: Fikk blant annet 2/10 i PCPlayer

Novastrum

Feminist-elitist
Husker ikke hva slags reviews det fikk, men ukjent er det. Bioforge, til PC - og muligens til PSX.

Du spiller en cyborg uten hukommelse i en prerendrert verden, a lá Resident Evil. Spillet er actionorientert, med meget vanskelige fiender (med mindre man er feig). Spillet er kanskje ikke kremen, men det satte spor i meg, så det må ha hatt noen kvaliteter. Originalt til tusen, men solgte utvilsomt lite.
Det var et av de få spillene jeg kjøpte på fullpris når jeg var liten, så jeg følte vel nesten at jeg måtte like det. Bioforge bør finnes som abandonware nå.

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+31.03.2005, 18.16-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@31.03.2005, 18.52
Official PlayStation 2 Magazine, da? Eller kanskje Game Informer?

Urban Chaos fikk jo faktisk veldig god kritikk, og var et godt spill. Det er bare litt synd at de fucket opp så grundig, og lagde en lesbisk utseende svart politikvinne som helt. Jeg tror alvorlig talt at det var hovedpersonen som hindret det spilliet i å selge. :(
199482​

Så du mener at det skulle vært en hvit kvinne eller noe??
Tror ikke akkurat det som HINDRER som selger spille. Kanskje mer på at det spille virke kjedelig spille osv.

Men ellers husker jeg spilte Descent på Psone. Det var nice spill. :D
199504​
[/b]
Øh, ja jeg tror at det hindret spillet, for det var ikke en character som appellerte til noen. På den tiden var det Lara Croft, resten var generiske actionhelter. Dette var en personlighet langt forut for sin tid, og ja: jeg tror spillet hadde solgt bedre om hun hadde hatt lenger hår og større pupper. Utvikleren selv har statet at mye av tilbakemeldingene fikk var at hovedpersonen var vanskelig å identifisere seg med.

Opprinnelig skrevet av Baronen@31.03.2005, 18.12
Jeg liker Driv3r, jeg. UNDERVURDERT.
199448​
Samme her. Jeg likte spillet veldig godt. Moret meg mye med det.

Jumping Flash!!!
Det var et av de første spillene på psx, har fremdeles demoen som fulgte med den gamle grå. Du var en kanin som skulle samle tre merker på hver bane, en del fiender, og så var det en bonusbane. Det var crapshit grafikk (=heaven da). Husker jeg dro på spaceworld og utga meg for å skulle kjøpe det, måtte bare spille det *litt* til. Hehe.

og
Wipeout 2097
Det var liksom ikkeno i forhold til eneren, men de to siste banene, i den farten som var praktisk talt ukontrollerbart, woooo *orgasme*. Ble svært skuffet når fusion kom ut, det gikk 1/5 så fort på det raskeste (mode teller ikke, ikke konkurranse med andre skip :p), men husker tilbake til den tiden da rundene gikk på under 20 sekunder og man måtte huske banene fordi reaksjonsevnen din var for treg...

Må si at Urban chaos hvar noe jeg likte veldig godt. Var syk en tid og da spilte jeg det som jeg skulle vert gal. Kom ganske langt men så gadd jeg ikke mer. At hun er svart gjør meg ingenting. Uansett farege så hadde jeg likt det. Har ikke noen peling på hva slaks kritikk den fikk, men venna mine lite ivertfall ikke.

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av supermario@31.03.2005, 19.19
Jeg personelig likte 007: everything or nothing.
Leste en plass der den fikk 4/10.
Kvaliteten er ok, men for min del var det veldig artig spill! :D
199507​
Det spillet fikk stort kongekritikk, og 4/10 er ikke langt unna "OK kvalitet".

Jeg er også én av de som synes Driver 3 var et svært underholdene spill. Jeg er ekspert på å overse bugs i uferdige spill, beherske kontrollstyringer ingen andre gidder å sette seg inn i og komme meg gjennom møkkadeler hvis jeg vet at jeg har noe bedre i vente. Det var tidenes kanskje mest horeirriterende vanskelige spill, da, det skal det ha.

Jeg spillte faktisk til og med Trespasser helt til jeg ikke kom lenger. Det kan selvfølgelig ha noe med at jeg alltid har hatt en forkjærlighet for dinosaurer, og særlig å skyte dem, men på en annen side var jeg aldri særlig begeistra for Turok. Trespasser hadde et, om ikke mislykka så ihvertfall kreativt, konsept med "armen" og det at du kunne plukke opp ikke bare våpen, men alt som lå og slang, og med en hard musbevegelse kaste det i huet på dinojævlene. Litt artig å kunne se ned på puppene sine også. :svette:

Et annet spill som har blitt stempla møkk men som samtidig har falt i smak i dette gutterommet er Vampire Night, lyspistolspillet til PS2. Jeg har runna det jævlig mange ganger og sitti timer i strekk for å få råd til å kjøpe de beste våpna og den dødligste ammunisjonen. Artig i 2-player også. Stemmeskuespillet er dessuten så fantastisk latterlig at det er verdt å leie spillet bare for å høre dét.