Bra 'low profile' spill?

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av pkg_inc@31.03.2005, 23.06
Jumping Flash!!!
Det var et av de første spillene på psx, har fremdeles demoen som fulgte med den gamle grå. Du var en kanin som skulle samle tre merker på hver bane, en del fiender, og så var det en bonusbane. Det var crapshit grafikk (=heaven da). Husker jeg dro på spaceworld og utga meg for å skulle kjøpe det, måtte bare spille det *litt* til. Hehe.
199677​
Øy, det spillet husker jeg jævlig godt! Det rocket shit. Og med mindre hukommelsen min svikter meg, så høstet det ganske gode anmeldelser også.

The Getaway. Et av de meget få spillene jeg har tatt meg bryet med å spille gjennom flere ganger, selvom alle andre maste om at det var fullt av bugs og hadde dårlig kontroll.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:confused:

Satan. Hva blir det neste? Noen sier at de digger Rise of the Robots...?

Novastrum

Feminist-elitist
Dette får meg til å lure på om det finnes et eneste menneske som liker Dr. Radiaki til PC.

The Lost World: Jurassic Park

Elsket det spillet, men det fikk bare 5 av ign!!? Det spillet var så gøy for man kunne spille som neste alt. forskjelligge menesker og forskjelligge dinosaurer!

SHDR

Gullmedlem
Det var jo helt utrolig horevanskelig, og hadde et uforutsigbart combatsystem der du aldri var helt sikker på hva som ville skje når du angrep, og med det hårete "instinkt"-systemet som jeg aldri helt klarte å brette hodet rundt ... mener å huske at det var veldig pent, om ikke annet.

Novastrum: Mecha-samuraiene var jo ... æh ... litt fine.

La oss se ...tja, jeg syntes Shadow Warrior, et av 3DRealms litt mindre glorious øyeblikk, var kjempeknall.

"Who wants some Wang?"

Jeg likte også Urban Chaos. Var ikke det beste spillet men fungerte fint for meg. Der og da vel og merke :)

Nei seriøst, ingen kunne vel like Rise of the Robots ? Må være et av de største møkkafighting spilla som er laget, sammen med Clayfighter og et spill til PC jeg bare ikke husker navnet på. En 3D fighter der du kunne få folk utforbi ringen. Tror en av folka var en dude laget av stein.

SHDR

Gullmedlem
Du tenker på FX Fighter av Argonaut? Husker det skulle være så fantastisk. Texture mapped polygon characters og alt sammen. Begredelig grafikk, skrekkelig animasjon og råtne fighting moves, ingen tanke på balanse eller noe som helst. Personlig ikke-favoritt av fighterne: den store kneleren.

Tror det skulle slippes til SNES også.

Se på den texture mappinga, folkens!

Jeg likte P.N. 03. Spillet har ikke fått elendig kritikk, men litt over middels gode karakterer (har 65.5% på GameRankings). Men jeg synes spillet er et godt stykke over middels.

Rouge trip: spillet som blei laga av de samme folka som laga twisted metal 1 og 2 før rettigheten ble kjøpt opp av de som laga den grusomt dårlige twisted metal 3. Samme feeling som TM men er dypere med moduser hvor man skal plukke opp turister og kjøre dem til 'photo opportunities' og de typisk amerikanske turistene bare sier "huh, thought it was bigger" til diverse severdigheter. Eller hvis man vil kan man spille vanlig TM deathmatcher. Syk form for humor (fyren som kjører ei pølsevogn, heter dick, og spesial våpnet hans er når bilen 'svinger med pølsa') og spillbarhet til tusen. Noen gode venner+litt drikke+rouge trip= a good, good time!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av Shadar@01.04.2005, 10.27
Du tenker på FX Fighter av Argonaut? Husker det skulle være så fantastisk. Texture mapped polygon characters og alt sammen. Begredelig grafikk, skrekkelig animasjon og råtne fighting moves, ingen tanke på balanse eller noe som helst. Personlig ikke-favoritt av fighterne: den store kneleren.

Tror det skulle slippes til SNES også.

FX Fighter-bilde
Se på den texture mappinga, folkens!
199813​
Oi, oi, oi. Jeg var borti demoen av det der for lenge siden. Jeg og søskenbarnet mitt holdt på å hamre et tastatur i småbiter i et desperat forsøk på å denge hverandre.

Lodin

Der Waaaah
Jo forresten, jeg rådigger Postal 2. Grafikken er sugen og det voldtar både Unreal motoren og enhver PC, men det er sinnsykt fett. Ingenting er tøffere enn å pisse på noen for så å hogge hodet av dem når de begynner å spy for så å stå å le av den hodeløse kroppen som ligger der og fortsatt spyr. Eller helle bensin ned bakken et musikk-korps snart skal komme marsjerende opp for så å tenne på. Eller legge en smultring på bakken, pisse på den og vente på at en politi skal komme å spise den. Gøy!

Jeg personelig likte 007: everything or nothing.
Leste en plass der den fikk 4/10.
Kvaliteten er ok, men for min del var det veldig artig spill! :D
199507​
Det spillet fikk stort kongekritikk, og 4/10 er ikke langt unna "OK kvalitet".
Rart, anmeldere kan virkelig ha forskjellige meninger, hæ?

Ingen som liker en ut av de nye CS spillene.
Har fått veldig dårlig kritikk, mange plasser.
Men det er jo kjempe populært, så rart hvis ingen her liker spillene...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet du, Lodin, jeg digger også Postal 2... :flau:
Jeg for min del digger å slakte terrorister. Kirkebrettet har jeg sikkert spilt tjue ganger. Grunn? Abdulla-tørklehuefolka er så ukristelig stygge og fortjener å bli slaktet.
Føler meg nesten rasistisk her. :(

Halky

Veteran bruker ;)
Vel det er også digg og tenne på de elefantene :p Sånn at dem begynner og løpe over alle andre osv.. :D

ja postal2 var digg. så vidt jeg husker var det vel rimelig god grafikk når det kom ut? vill, hensynsløs vold dagen lang er faktisk mer givende enn foreldre tror.

Om Postal3:
"All I can say is we will always strive to make the next thing we do more outrageous than anything we've ever done before, thats a promise!" - Vince Desi (en av lagerne til postal3) *gledeseg til postal3*.