Bra 'low profile' spill?

Opprinnelig skrevet av bj0nniz@01.04.2005, 09.36
Syns Trespasser var ganske gøy i sin tid.

Er ferdig med den perioden nå.
199802​
Hva er der ikke å elske ved det? Utover den ufattelige styrken det kvinnemennesket innehaver, noe som også var sjarmerende.

Opprinnelig skrevet av Madonna Wayne Gacy+12.04.2005, 20.22-->
<!--QuoteBegin-bj0nniz
@01.04.2005, 09.36
Syns Trespasser var ganske gøy i sin tid.

Er ferdig med den perioden nå.
199802​
Hva er der ikke å elske ved det? Utover den ufattelige styrken det kvinnemennesket innehaver, noe som også var sjarmerende.
205984​
[/b]
Dette digga jeg også, som eneste i verden da det var nytt. Hadde litt med å gjøre at jeg hadde nye grafikkort til 5K (bl.a. Nvidia før de ble pop), og litt med å gjøre at jeg digga friheten og det å utforske åpne terreng..
Tar gjerne et nytt spill som prøver å gjenskape de følelsene med oppdert teknikk, jeg!

Opprinnelig skrevet av Lodin@02.04.2005, 00.50
Jo forresten, jeg rådigger Postal 2. Grafikken er sugen og det voldtar både Unreal motoren og enhver PC, men det er sinnsykt fett. Ingenting er tøffere enn å pisse på noen for så å hogge hodet av dem når de begynner å spy for så å stå å le av den hodeløse kroppen som ligger der og fortsatt spyr. Eller helle bensin ned bakken et musikk-korps snart skal komme marsjerende opp for så å tenne på. Eller legge en smultring på bakken, pisse på den og vente på at en politi skal komme å spise den. Gøy!
200418​
La oss ikke glemme det å fo folk til å spy, og så tenne på dem, for så å følge sporet.

Angående Trespasser: Det hadde jo realistisk fysikk for helvete! I -98, der har du det elskverdige, faen det er gøy å slippe kasser på dinosaurer.

Jeg likte Bomberman 64. Var svinmorro multiplayer også; Der jeg hadde min custom mekka Ridderbomberman. Man kunne finne spesielle klær rundt i spillet, som jeg på død og liv skulle ha tak på. Puzzles med bomber og monster, actionfylte bossbattles. Det spillet rocka foten.

Jeg digger Gex 3D: Enter the Gecko, Gex 3D: Deep Cover Gecko og Orphen: Scion of Sorcery. Jeg elsket Wipeout 2097.

Ikke skyt meg. Vær så snill. :(

Jeg husket jeg spillte en god del Overblood til PSX. Lignet på Resident Evil, bare ikke så bra.
Også hadde jeg en demo av Croc: The Legend of the Gobbos, som jeg også likte ganske godt, av en eller annen grunn.
Begge fikk sånn ca. 5 av GameSpot.

Opprinnelig skrevet av Sheffield@31.03.2005, 18.58
Jeg husker jeg rådigga Mission Impossible på N64. Runna det hundre-og-ørten ganger. Det var helt klart favorittspillet mitt når jeg hadde en N64 i hus. Digga det mer enn Zelda: OOT faktisk. Men da var jeg ung og dum. Når jeg nå ser at det fikk 6.6 av Gamespot og har et snitt på 74% på gamerankings begynner jeg å lure på hva faen som gikk av meg da jeg var yngre. Men men, spillet eide da :D
199439​

Wow!
Samme her! Syntest Mission:Impossible var det beste single-player spillet på Nintendo 64 i hele perioden 64`ern var "main-console" her i huset! :ler:

Opprinnelig skrevet av Supermann@06.05.2005, 01.41
Jeg husket jeg spillte en god del Overblood til PSX. Lignet på Resident Evil, bare ikke så bra.
Også hadde jeg en demo av Croc: The Legend of the Gobbos, som jeg også likte ganske godt, av en eller annen grunn.
Begge fikk sånn ca. 5 av GameSpot.
216195​
Croc kicka jo ass! Han krokodillen som drev å pimpa de små hårete dyra?

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Orket ikke å lage ett nytt emne så jeg spør bare her. Spillet har fått tross alt fått litt lunkne ratings...
Er unlimited saga collectors edition til ps2 noe å satse på? Fant det til 200 kr, og jeg tørster etter ett nytt rpg.

Opprinnelig skrevet av sortulv@06.05.2005, 00.33
Jeg digger Gex 3D: Enter the Gecko, Gex 3D: Deep Cover Gecko og Orphen: Scion of Sorcery. Jeg elsket Wipeout 2097.

Ikke skyt meg. Vær så snill. :(
216176​
Jeg liker også Gex 3D: Enter The Gecko og Wipeout 2097 veldig godt. Koste meg mye med de spillene før. De andre har jeg ikke prøvd.

Lodin

Der Waaaah
Et relativt gammelt og obskurt Japansk rollespill ingen har hørt om til bare 200 spenn?
Pleier ikke de greiene å være verdt noen tusen a?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hvorfor har ingen nevnt Beyond Good & Evil enda? :(

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Salgstall, derimot... Ingen kan vel kalle Driv3r for "low profile", på tross av laber kritikk?

Total Drive til PSX spilte jeg og en kamerat usunt mye. Jævla spill nå i hvertfall.

Ellers er det jo Jumpingflash II. Det eide. Vet ikke hva slags kritikker det fikk, men det var seriøst morsomt med siner kule baner (kanskje noen designere bør se tilbake i tid?)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vel, vel, jeg er en av få mennesker i verden som hadde noen svært underholdende timer i selskap med Fight Club (Xbox), tror jeg. :p Jeg fikk dilla og ser ikke på meg selv som en som liker fightingspill, så entusiasmen tok overhånd og teksten jeg skrev om spillet ble langt i overkant positiv. Men man lever og lærer ... Eventuelt bare lever.

Alle de elendige spillene til N64 broren min og jeg forsøkte å overbevise oss selv om at vi likte, har jeg fortrengt. South Park, zum Beispiel. >_< Body Harvest ... Nagano Winterolympics eller hva det het. Mein Gott ...