Bruker du din PS2 som DVD-spiller?

Bruker du din PS2 som DVD-spiller?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, jeg bruker en annen DVD-spiller

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, jeg ser ikke på DVD

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#2
Ja, det gjør jeg. Men PS2-en min er veldig gammel og shabby, så den takler ikke alle filmer. Det kommer plutselig sånn "Unable to read disc"-bajs. Derfor skjer det ganske ofte at jeg må ta en pause midt i filmen for å se resten på data'n.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Jeg gjør ei, jeg bruker roomien min sin Harman/Kardon-spiller.


Hvordan funker det egentlig med å spille av DVD-er fra andre soner? Er det nok å chippe PS2-en?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Jeg brukte den mye før, men nå har vi flere DVD-spillere og projektor. :trollmann:
 
#6
"Jeg ser ikke på DVD", stemte jeg.

Det er egentlig en løgn, men når jeg ser på DVD gjør jeg det alltid hos en kammerat. Så derfor blir verken PS2'en eller andre DVD-spilleren i huset brukt av meg. Selv om det hender en sjelden gang.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#7
Nei. PS2'en min er gamel og schtøgg, så den kan ikek spille noen ting. Må sakffe meg ny snart. Lei av å måtte låne en PS2 hele tiden. :tommelned:
 
#12
Ja har brukt den i det siste etter at lyden på scart-inngangen på tv'en slutta å fungere normalt.
Plager meg egentlig ganske mye for da kan jeg bare se sone 2 filmer og jeg må bruke kontrollen for å navigere meg rundt på menyene.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Thinaran@03.06.2004, 22.10
Jeg gjør ei, jeg bruker roomien min sin Harman/Kardon-spiller.


Hvordan funker det egentlig med å spille av DVD-er fra andre soner? Er det nok å chippe PS2-en?
Du trenger ikke å chippe den. Tror de selger en eller annen slags cd på elkjøp, expert etc. som du kopierer noen filer fra og over til memorycardet som deretter gjør ps2'n sonefri.

EDIT

prøv å søk på internett, jeg legger ut en link hvis jeg finner noe, skal ha en slik sjøl tenker jeg.

dvd region x
 
#14
Ja, jeg bruker alltid PS2-en til å spille av DVD-er. Jeg har hittil ikke hatt noen problemer med å kjøre filmene på den svarte kassa, og nå har jeg i tillegg kjøpt Action Replay -- et program som blant annet kan hjelpe PS2-en med å kjøre alle DVD-er uansett sone.
 
#15
Jeg bruker vanlig dvd-spiller til filmene mine. Vil heller bruke en billig dvd-spiller enn å måtte bruke PS2 til filmer.
 
#17
Ja, jeg bruker PS2 som DVD-spiller. I hvert fall den ene som er PAL. Den som er NTSC U/C bruker jeg skjeldent som DVD-spiller siden jeg kun har én Sone 1-film.
 
#18
Ja, jeg gjør. Den er ikke så verst å bruke + at jeg har ikke noen annen DVD spiller utenom på PCen da men den gidder jeg iallefall ikke bruke!
 
#20
Jeg bruker PS2, DVD-spiller og PC til å se DVD