Brukernes tilbakemeldinger - Oppdatert 19/9-11

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Og pluss til Znaak, Torulv, Oma, thetrain, Dodraugen, Makt og K999. :)
 

oma

Village Drunk
stryk til retrosondre, har betalt men plutselig kontaktbrudd fra hans part.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Har du fått tilbake pengene?
 

oma

Village Drunk
nei (ikke fått beskjed om det hvertfall) og har tilogmed kontaktet han via finn.no emailen hans uten å få svar. Det kan jo forsåvidt hende det har skjedd ham noe, og det er jo en grei nok sak i seg selv. Men slik stuen står akkurat nå så har jeg betalt for ett spill og ikke fått noenting igjen for noenting, og det klassifiserer til en stryk, selvom det kanskje er en god grunn for det.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da setter jeg stryk inntil videre, så kan du heller trekke den tilbake senere hvis det ordner seg.
 

oma

Village Drunk
Og så, som med ett trylleslag fikk jeg en mail. Nettet var bare vekke en periode, så nå skal jeg få spillet i posten en av dagene.

Stryk kan fjernes :)
 
Vil gjerne skyte inn at strykkarakteren gjerne må bli stående til oma har fått spillet!
(Har vært uten nett som i "har vært borte sammenhengende siden Hove" forresten, til de som lurer.)
 
+ til oldBOB for rask levering og koselig innpakning.
Og en stor + til Monty for rask overføring, og for å gi mer penger en hva som var foreslått. Skal forøvrig overføre penger tilbake (når jeg får lønning i løpet av dagen), siden portoen ble lavere en hva jeg hadde regnet med.

+ til karl, også her for rask overføring.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
+ til sagosen for å overrekke meg et pent brukt Katamari, og + til Revan for filmen, men hva faen som foregår i den guttens hode aner jeg ikke.