Brukernes tilbakemeldinger

okei. bare sånn at alle har fått det med seg, så hadde jeg en misslykket handel. jeg byttet Golden Sun: The Lost age mot Star Fox Adventures. jeg skulle sende Golden Sun, og han jeg handlet med skulle sende Star Fox. det som skjedde var at jeg fikk starfox, og gav golden sun til min bror, som skulle sende det for meg. min bror sendte aldri det spillet! det var derfor jeg fikk 2 minus og en stryk! det var ikke min feil! :( jeg er en lojal fyr, kunne aldri svindlet noen! sry.... :(
 
Opprinnelig skrevet av agent 47@23.10.2004, 16.16
okei. bare sånn at alle har fått det med seg, så hadde jeg en misslykket handel. jeg byttet Golden Sun: The Lost age mot Star Fox Adventures. jeg skulle sende Golden Sun, og han jeg handlet med skulle sende Star Fox. det som skjedde var at jeg fikk starfox, og gav golden sun til min bror, som skulle sende det for meg. min bror sendte aldri det spillet! det var derfor jeg fikk 2 minus og en stryk! det var ikke min feil!  :(  jeg er en lojal fyr, kunne aldri svindlet noen! sry.... :(
122761​
Så send det da, slik at du får bevist at du ikke er en svindler. Da vil sikkert vedkommende du handlet med gi deg en negativ+ eller noe, og da er muligheten for at andre vil handle med deg i framtiden større.
 
+ til Cubepro for fin innpakking av tre spill + freeloader. Pålitelig fyr, det der.

..forresten, gi han to pluss, fordi jeg har handlet med han før også, men glemt å gi han pluss, så slipper jeg å lage ny post.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Lista er oppdatert.

Husk at man kan gi stryk til brukere man er sikker på har brutt avtalen med vilje. Minus-tegnene er ment for mindre alvorlige ting, som f.eks. skade på varen du mottar eller litt for sen betaling.
 
Ja, jeg ser at Sonic fortsatt er på lista, og dågar i topp..

For en stund tilbake skulle jeg kjøpe noen Resi spill av ham for 500 kroner. Det var ett par-tre spill. Dette var ca. 1,5 år siden.
Jeg fikk da aldri spillene, og sendte selvfølgelig alt av meldinger og slikt til ham. I begynnelsen fikk jeg også svar. Han sa han hadde ligget på sykehus med vond rygg og alskens andre sykdommer, men sa han skulle snede spillene. Nå får jeg ikke engang tak i ham.

Megastryk til ham.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
1 megastryk og 24 plusstegn, hva blir det til sammen?

Fjernet han like godt fra hele lista, jeg, siden jeg ikke har sett noe til han siden forumet ble relansert.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Såhda... Mange bokstaver, lett å gå i surr. :flau:

Det er rettet opp nå, i hvert fall.
 
Opprinnelig skrevet av Epzilon+22.03.2004, 18.12-->
Ayeron 1+
[/b]
Ikke for å klage men jeg skal ha mer plusser en 1.

Opprinnelig skrevet av Roy_nor+-->QUOTE(Roy_nor)
stort fett smooth ++++ til Ayreon for en MEGET velykket handel! Dette gjelder kjøp av Legend of Dragoon til PSX! 1+!

og enda et stort fett smooth ++++ til Ayreon for en MEGET velykket handel! Dette gjelder kjøp av Final Fantasy Orgins! 1+! [/b]
dette gjelder for to sendinger ikke en

<!--QuoteBegin-Ava1on'
@
+ til Ayreon og Sanshiro
<!--QuoteBegin-Robotiger

en stor + til Ayreon
Også er det Ayreon. Sorry, men rett skal vere rett :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
(...)men rett skal vere rett.
... hun snakket mykt og lett, og gulvet gynget når hun smilte.

Det er rettet opp nå. Den er grei, Eyaron. :p

Det var den siste feilen, vel? :usikker:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Stort pluss til roy_nor for å ha solgt meg Kill Bill 2 for 50,- og A beautiful mind for 50,-. :D Alt var intakt og i orden da jeg fikk filmene. Boblekonvolutt og gode greier.
 
+ til houseman for overnevnte sak

+ til ava1on' som har ført over penger for 4 dvd'er (blir sendt så fort jeg får adressa di :D )

- (stryk) til mafakka som ikke har sendt meg FFX, selv om jeg har sendt 4 dvd filmer til han.. som avtalt.. soppen!....
 
Topp