Stryk til tyggen for en utrolig mislykket handel han må ta på sin kappe. Siden jeg ikke hadde mulighet til å overføre penger da handelen ble inngått pga. lange dager avtalte jeg å overføre han penger 5 dager senere. Vi avtalte at jeg skulle overføre først, og at han skulle sende da han fikk pengene.
Siden jeg ikke hørte noe fra han på den tiden pmet jeg han (en dag før) og spurte han om avtalen fortsatt stod fast. Jeg valgte å ikke overføre pengene siden jeg ikke hørte noe, og ville være på den sikre siden.
Senere fikk jeg pm der han påstod at pcen hadde låst seg, og at han derfor ikke fikk kontakt med meg, men også at han backet ut av avtalen fordi han hadde fått ett bedre tilbud, og at jeg bare kunne få deler av det vi hadde avtalt for en noe redusert pris.
Beklager en noe lang post, men Tyggen er absolutt ikke en jeg annbefaler dere å gjøre handel med. Han virker ikke til å ha stor respekt for inngåtte avtaler, og med mindre dere liker slike folk, så hold minst en fingerbredde avstand.