Brukernes tilbakemeldinger

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må vel gi Jubei + for rask levering...
 
Opprinnelig skrevet av Psyduck@04.11.2004, 09.02
+ til roy_nor for dvd-handelen, selvom det lå en død stankelbein i Monster`s Ball coveret >_<
129773​
+ til psyduck for overnevnte sak, det stankelbenet har vært fange siden i sommer og har mest sannsynlig ikke ovelevet de 5 mnd med sult, som forventet :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Lista er oppdatert, jada.

++ Til MoFo2 for en meget ålreit handel.
Det er dessverre ikke anledning til å gi to plusstegn for én handel. Er det flere separate handler med samme person, kan man derimot gi flere plusstegn.
 
Stryk til Agent 47 for en utrolig mislykka "handel". Skulle kjøpe en PS2 av han. Alt var i orden visstnok, han skulle sende PS2en først og når jeg hadde fått den skulle jeg betale. Han påsto først at han hadde sendt den på lørdag, på onsdag begynte jeg å bli utålmodig og sendte han en PM hvor jeg spurte om han hadde sendt den. Han svarte at den "er på vei", greit nok tenkte jeg og ventet to dager til... Sendte han flere meldinger men fikk ikke noe svar, sendte han tilogmed en sms, fortsatt ikke noe svar. På Søndag fikk jeg denne PMen:


Agent 47:
hvis det gjelder PS2-en, så har det dukket opp noe... jeg får plutselig ikke lov å selge den av mamma! faktisk så er det meg og de tre brødrene mine sin, og alle var enige om å selge den, fordi vi hadde ikke brukt den på et halvt år! og plutselig nå har de kjøpt noen spill, og nekter å selge argh.gif argh.gif ! sry, men dealen vår er avlyst.... unsure.gif sad.gif

Jeg synes dette er utrolig kjipt gjort, problemet mitt er jo at jeg venter jo faen meg en uke på noe + pluss at jeg får meldinger om at "den er på vei" og jeg tror jo da at den er det.. han kan jo umulig ha TENKT på å sende den på Lørdag engang. Hvis noe ikke er i orden så sier man fra og lar ikke noen vente en uke på noe som aldri kommer. En uke!!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
+ til Ayreon for pengene, som var satt inn på kontoen min! Spillet er forresten på vei!!! sendte det først i dag da... klarte å glemme det i går.
 
Jeg vil gjerne gi Philantropist en pluss, han kjøpte første utgave av MGS-tegneserien av meg, fikk pengene raskt inn på konto.
 
Opprinnelig skrevet av Ayreon+27.10.2004, 21.33-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@27.10.2004, 20.00
(...)men rett skal vere rett.
... hun snakket mykt og lett, og gulvet gynget når hun smilte.

Det er rettet opp nå. Den er grei, Eyaron. :p

Det var den siste feilen, vel? :usikker:
125559​
Jepp for håpe det :)!
125602​
[/b]
Det var det nok ikke. Jeg hadde fem eller seks pluss før.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Og nå har du 1. :))

Beklager feilen, men jeg får ikke gjort noe med det, siden jeg ikke er moderator lenger. Vanguaaard?