Brukernes tilbakemeldinger

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Sulky@03.09.2005, 19.52
EN STOR PLUSS til Housman, fordi han var så kul å bestille REZ og ICO til meg fra ebay.com
258050​
Pluss til Sulky. Han rundet av oppover selv om jeg sa at det ikke var nødvendig. :)
 
STRYK til Blademaster for å ha brukt for lang tid til å sende 2 GC/GBA-kabler jeg har betalt for. Han har heller ikke svart på mine siste PM-er, selv om jeg vet han har vært innom forumet.

Jeg sletter stryken så fort vi får orden på det, men foreløpig vil jeg gi han et dårlig rykte.
 
Pluss til Freeman for en rask og vel gjennomført byttehandel.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Pluss til soppe og ak74u.
 
Pluss til Rocky for fin byttehandel.
 
+ til Blademaster og Kaptein olimar.
 
- til Baku.

Vi avtalte å bytte spill mot spill. Han hadde et jeg ville ha, og motsatt. Rett før jeg sendte av gårde så var jeg smart nok til å sjekke dette emnet, og jeg så at han hadde en stryk fra før. Jeg sa at jeg ville vente med å sende mitt til jeg fikk fra ham på grunn av dette, og han syns det var greit. Så gikk det en stund uten at jeg fikk pakke, og uten at han svarte på pm-er... så svarte han til slutt etter jeg spurte rett ut om han hadde prøvd å lure meg. Da sa han han hadde sendt, og det er en uke siden nå. Og han svarer ikke på pm-er nå heller. Jeg vet ikke om dette kvalifiserer som stryk eller ikke, ettersom jeg ikke tapte noe på det. Men det var jo bare fordi jeg sjekket ham i dette emnet, virker som han prøvde å lure meg.

Den som redigere første post får vurdere om dette kvalifiserer til stryk eller ikke.