Brukernes tilbakemeldinger

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Xevious@06.10.2005, 01.49
+ til Houseman for rask overføring av penger for Wario Land: Super Mario Land 3
266527​
Og pluss til Xevious for rask utsendelse av spill. God stand på spillet og eksemplarisk innpakning.
 
Opprinnelig skrevet av Freezar@12.09.2005, 11.49
STRYK til Blademaster for å ha brukt for lang tid til å sende 2 GC/GBA-kabler jeg har betalt for. Han har heller ikke svart på mine siste PM-er, selv om jeg vet han har vært innom forumet.

Jeg sletter stryken så fort vi får orden på det, men foreløpig vil jeg gi han et dårlig rykte.
260509​
Kanskje du skal gi meg en adresse så jeg får sendt de <_< , fikk aldri en adresse. Gir du meg din adresse skal du få sendt kablene.
 
For seint, har allerede fått kjøpt meg 2 kabler. Kanskje jeg en gang fjerner stryken og erstatter den med en stryk. Men i min hukommelse så fikk du adressen min. (er dessuten litt for seint nå, ettersom jeg allerede har kabler og brukte unødvendige penger på deg, en "get lost" smily hjelper ikke serlig på smilebåndet heller)
 
Du vil altså ikke ha de kablene, det skader vel ikke så mye å ha 2 ekstra kabler. Du har betalt for dem, da skal vel du ha dem også.
Hvis du vil ha dem kan du jo sende en PM til meg med adressen.
 
Pluss til Jubei for å ha sendt spill til avtalt tid.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Pluss til Bazooka Tooth aka Kaligula (bytte navn på forsida, kanskje?). Har ikke testa spillet ennå, men jeg satser på at det ikke er bare på fransk, sånn som coveret.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
=D

HAHA! +++ Til Thinaran for å la meg rippe han off ved å selge han et fransk spill.

+ til Variabel for kkjøp av xbox

+ til Jubei.

+ til søsteren min for kjøp av ps2...
...
..
.
=D
 
Pluss til roy_nor for en trivelig handel. :)