Brukernes tilbakemeldinger

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Pluss til Isaac og Nirvana for betaling for Mario & Luigi: Partners in Time (DS) og Donnie Darko/Syphon Filter 2 (PSX).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Import is the answer. Mario & Luigi Partners in Time koster ca. 311 fra Lik-Sang.com - portofritt levert. Det er den amerikanske utgaven av spillet. Hvor fort det kommer fram vet jeg imidlertid ikke. Tror ikke Isaac har fått det ennå.
 
Stort pluss til roy_nor. Fikk en meget behagelig pris, og litt ekstra shiz fordi jeg fortet meg litt ut til han. Vellykket og særdeles hyggelig handel :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Oppdatert.
 
Pluss til Freezar for fin og rask handel. Pålitelig som alltid.
Han la til og med et par ekstra spill til som kompisen min ikke fikk brukt, så de ble donert til meg =D
 
Hehe. Pluss til Raptorus for kjapp henting av pakken.

Har for så vidt Wipeout Pure her hjemme. Tenkte jeg skulle ta det ut av PSP-en for å legge det inn i coveret, glemte selvfølgelig å gjøre det. Bare ring når det passer deg å hente det, er hjemme resten av kvelden så (fikk ikke tak i deg på mob).
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fikk endelig Buffy-boksen som Egle sendte meg. Posten brukte latterlig lang tid for å sende pakken mellom to storbyer, og posthuset i byen her brukte enda lenger tid på å putte hentelappen i postboksen min (jeg kunne hentet den på lørdag hvis jeg følte for å stå en halvtime i kø mens jeg egentlig skulle vært på jobb).


Pluss skal han selvfølgelig få.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Og pluss til Ghaz. Han kjøpte en Slash-figur på QXL, men vi kan jo ikke bruke det mot ham? :p

Når vi første er inne på dette med forsinkelser, som Thinaran skrev om, er det imponerende hvor lang tid det kan ta å overføre et beløp. Jeg ligger på rundt 20-30 handler/tjenester i måneden nå, og da er det litt tålmodighetskrevende å først vente flere dager på først at pengene skal komme fra den ene banken til den andre, og så på en bekreftelse fra BBS. I verste fall tar det altså en jævla uke fra pengene settes inn til jeg vet sikkert hvem pengene kom fra. <_< Dette med disponibel og reel saldo er noe sparebankene driver med for å tøffe seg, tror jeg - slik var det aldri i Postbanken.
 
Pengene fra en DS-handel mellom meg og Ace er mottatt, og et pluss til han.