Bugg på 360

#1
Hei. Var litt usikker hvor dette emne skulle plasseres, men jeg tok sjansen på å legge det her.
Uansett så har jeg fått en utrolig kjip bugg på min nye xbox 360, greia er at hvis jeg skal laste ned en demo eller i det hele tatt laste ned noe så må jeg gjøre det i et strekk, for hvis jeg tar den på pause eller skrur av konsollen imens den er igang så begynner den på nytt.
Jeg lurte på om det noen som er kjent med dette og om noen vet hvordan man fikser det?
 
#2
Emnet skal egentlig i "Spør forumet"-seksjonen. ;)

Er du sikker på at det er en bug? Hvis jeg laster ned noe, og skrur av 360en før nedlastningen er ferdig, da starter den på nytt når jeg skrur på, men det tar ikke lang tid før den er der den var da jeg skrudde av. Er det noe sånt hos deg og? Begynner nedlastningen helt på ny? Altså, tar det like lang tid å komme til f.eks. 50 % etter du har skrudd den av, som det gjorde da du først startet nedlastningen?
 
#4
SITAT(Revan @ 06.10.06, 13.49) 26731
Emnet skal egentlig i "Spør forumet"-seksjonen. ;)

Er du sikker på at det er en bug? Hvis jeg laster ned noe, og skrur av 360en før nedlastningen er ferdig, da starter den på nytt når jeg skrur på, men det tar ikke lang tid før den er der den var da jeg skrudde av. Er det noe sånt hos deg og? Begynner nedlastningen helt på ny? Altså, tar det like lang tid å komme til f.eks. 50 % etter du har skrudd den av, som det gjorde da du først startet nedlastningen?
[/b]
Nei, den begynner helt på nytt. Er ikke sånn at den begynner på 0, også etter 10 sekunder så er den på 50%. Lurer på om bare internettet mitt suger.


SITAT(Aleks @ 06.10.06, 14.03) 26732
Å hjelp. Opera blir skrudd av når jeg skrur av PC-en min. Hva skal jeg gjøre?
[/b]
Hvis opera blir skrudd av når du skrur av pcen, så burde du kanskje snakke med microsoft da, istedenfor å si det til meg! hahahahaha. Tok deg der. Ooo. Loosa.

Hahahaha.
 
#5
SITAT(Ololav @ 06.10.06, 14.31) 26734
Hvis opera blir skrudd av når du skrur av pcen, så burde du kanskje snakke med microsoft da, istedenfor å si det til meg! hahahahaha. Tok deg der. Ooo. Loosa.

Hahahaha.
[/b]
Gratulerer! Du klarte faktisk å eie deg selv :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Hei, Aleks. Hva med at du drar deg til helvete vekk? Ingen som lo første gang, og det er faenmeg ingen som ler denne gangen heller.
 
#7
Mitt tips til deg er å la xboxen stå på mens du laster ned, burde vel ikke være noe problem det vel?
 
#8
Joa, greia er bare at nettet mitt suger skikkelig. Altså det suger jævlig. Så hvis jeg skal laste no demo som er over 1gb så må jeg la være å spille en dag :eek: og det kan jeg bare ikke. Det skjønner du vel.
 
#9
Kan laste ned mens du spiller!

Edit: Visste ikke at du har Halo 2 og Saint's Row, og begge spillene pauser nedlastningene dine. Kjipt. :p