Bungie dobler bemanningen til Halo 3

Link

"Microsoft, where 65 people worked for more than two years to develop "Halo 2," is doubling staff for the next installment, Allard said."
Det spekuleres nå kraftig på TeamXbox-forumet om at dette er et tegn på at MircoSoft planlegger å lansere Halo 3 på den dagen PlayStation 3 debuterer.

Det eneste pussige er at Halo 3 ikke er offisielt annonsert enda.

Gode nyheter uansett i min mening. Hva tror dere?

SHDR

Gullmedlem
Mange kokker, mer søl. Jeg tror ikke det er så lett å lage et spill med over hundre mennesker i sving, jeg tror ikke det gjør det til et bedre spill heller. Fokus har lett for å bli utvannet, det kan bli sprik i leveldesign, pacing og videre. Det skal fantastisk god ledelse til for å klare et slikt prosjekt, og Bungie har alltid vært et lite selskap ... med Microsofts veldige maskineri i ryggen er det ingen tvil om at de kan skape noe stort, men med et så stort team er det mer tvil om hvorvidt det også blir bra.

Jeg tror at det kommer til å gå bra. Bungie bør ikke fokusere så mye på historien som på Halo 2, fordi det blebare rot. Tøft å spille som fienden, men det tok over hele spillet.

Venter på resultatet jeg. Denne gang skal jeg ikke se noen viedoer eller bilder fra Halo 3, eller 2.5.

Opprinnelig skrevet av Revan@06.03.2005, 16.35
Jeg tror at det kommer til å gå bra. Bungie bør ikke fokusere så mye på historien som på Halo 2, fordi det blebare rot. Tøft å spille som fienden, men det tok over hele spillet.

Venter på resultatet jeg. Denne gang skal jeg ikke se noen viedoer eller bilder fra Halo 3, eller 2.5.
185876​
Det er jo historien som er bra!
Ellers blir bare spille slakta!!! ;)

SHDR

Gullmedlem
Bullshit. Historien var skrekkelig dårlig, og spillet ble tvert om kritisert for å fokusere altfor mye på noe som i utgangspunktet var komplett uinteressant. Et spill trenger ikke en innviklet historie bare for å ha en innviklet historie, det flytter bare fokus bort fra selve opplevelsen, og mye verre; flytter ressurser fra utviklingen av spillet til utviklingen av filmsekvenser og annet møl.

Skulle akkurat til å si det samme The_sorte_ice.
Jeg regner med de to "mesterhjernene" i Bungie, nemlig Jason Jones og Joseph Staten er med denne gangen også. Og de stoler jeg virkelig på. Historien i begge Halo spillene var jo genial spør du meg(ja, jeg vet mange er uenige). Har ingen tvil om at Bungie vil levere varene også i Halo 3.

Og Revan, tror ikke det blir lett å unngå å se bilder/klipp fra Halo 3. Spillet skal jo vise hva Xbox 2 er god for, og da vil det være lett å bli revet med. Og for å ikke snakke om den sinnyske hypen som garantert vil komme når de første bildene og informasjonen om spillet blir offentligjort. :)

Aldri hørt om en "cliffhanger" slutt Lodin? :p
Men det er mye som tyder på at dette blir det siste kapittelet i Halo serien. Så forvent at spillet blir fullført bedre enn i Halo 2. Bungie har selv sagt at de vil jobbe med andre ting enn Halo om en stund.