Burnout 4 & Medal Of Honor 4

#1
Nå er Burnout 4 på vei til Xbox & Ps2. Hvorfor ikke det kommer til GC. Er fordi Criterion syns Nintendo er for gamle?! What?? Stupid people!!!
Spille kommer slutten av 2005.

+

Spille
Medal Of Honor 4 kommer til Xbox, GC & Ps2 snart. Kanskje i Mars.


Det har ikke kommet med så mye innformasjon om det spillene.

Burnout 4

Medal of Honor: Dogs of War
 
#3
Medal of Honor 4? Du mener ikke Medal of Honor: Dogs of War?
 
#4
At Burnout 4 skulle komme er ingen nyhet. Jeg laget et emne om det for en stund siden.
Men jeg visste ikke at Medal Of Honor 4 skulle komme. Bare det ikke blir like skuffende som Rising Sun.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Medal of Honor: Pacific Assault kommer mao. ikke til konsollene?

Jeg hadde egentlig gitt opp MoH-serien, men dersom Dogs of War får god kritikk, er jeg ikke mer prinsippfast enn at jeg vil gi spillene en ny sjanse.

Burnout 4 er det nok svært lite sannsynlig at jeg bruker tid og penger på.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Houseman@12.01.2005, 20.35
Medal of Honor: Pacific Assault kommer mao. ikke til konsollene?
162575​
MoH: Rising Sun er "konsoll-partneren" MoH: Pacific Assault som kun er for PC, samme som MoH: Frontline er "konsoll-partneren" til MoH: Allied Assault for PC.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Hmm, Medal Of Honor spillene passer da best til PC syns nå jeg da. Selv om det opprinelig kom til Playstation 1 først en eller annen gang for mange år siden :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Opprinnelig skrevet av GombaC@12.01.2005, 21.03
MoH: Rising Sun er "konsoll-partneren" MoH: Pacific Assault som kun er for PC, samme som MoH: Frontline er "konsoll-partneren" til MoH: Allied Assault for PC.
162590​
Aha. :)

Don Corleone: Medal of Honor er opprinnelig en spillserie på PS, ja. Både Medal of Honor og Medal of Honor: Underground kom ut på PS før det første PC-spillet (Medal of Honor: Allied Assault) kom i februar 2002.
 
#9
Var det ikke et til MOH spill til PS, Houseman? Mener å huske det, men ikke navnet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
I så fall står ikke det oppført de stedene jeg sjekket, men listene kan jo være mangelfulle ... Jeg mener også at jeg spilte tre MoH-spill på PS, men kan ta feil.

Dogs of War kommer forresten 18. mars til både Xbox, GC og PS2, hvis dere ikke allerede visste det.
 
#18
Zoomer man inn på bildet, ser man tydelig linjer, som om dette er tegnet for hånd. Andre sier at det er scannet, men jeg vet ikke. Ikke mye å få ut av bildet uansett. Tenkte bare jg skulle holde dere oppdatert.
Gleder meg utrolig til å sette i BurnOut 4-discen i min Xbox 2 :sikle:
 
#20
Opprinnelig skrevet av Mongis@24.03.2005, 23.34
Zoomer man inn på bildet, ser man tydelig linjer, som om dette er tegnet for hånd. Andre sier at det er scannet, men jeg vet ikke. Ikke mye å få ut av bildet uansett. Tenkte bare jg skulle holde dere oppdatert.
Gleder meg utrolig til å sette i BurnOut 4-discen i min Xbox 2 :sikle:
195460​

Jada, SEF!!!
Jeg har altid vært Burnout fan. :D