Burnout Revenge

SHDR

Gullmedlem
#21
Jeg har ikke spilt det noe særlig. Men jeg ble knust av Rune i det, og er dermed fiendtlig stilt ovenfor det. Men ærlig talt: det er bare Burnout 3 omatt med mulighet til å meie ned trafikk og litt snålt balanserte snarveier som dreper fokusen på bilkamp. Jada, fin grafikk. Jada, anstendig musikk. Jada, det er ingenting galt med det. Men du trenger det ikke hvis du har Burnout 3.

Simple as that. Det er som FIFA 2005-2006.

Mr. Nekstad: Jeg synes spill anmeldelsene dine trenger litt mindre ord delings feil og du burde droppe den seksjoneringen du er så glad i å ha i spill anmeldelsene dine for det er helt meningsløst. Du trenger bare én karakter og var jeg deg ville jeg samtidig, tittet litt på tegnsettingen, din.

Bare noen vennlige tips. ;)
 
#22
Det med å dele karakterene er egentlig bare en smaksak. Selv er jeg veldig usikker på hva jeg skal si om spillet. Det er veldig lite som er forandret fra forgjengeren, men forgjengeren var jo også utrolig morsom. Noen ganger er det greit med mer av det samme.

Likte veldig godt at man kan kræsje i trafikken og skape usansynlig mye skade.....hvorfor blir jeg fasinert av eksplosjoner og knuste biler. Hmmm...nesten litt skummelt. :ehm...:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Det med å dele karakterene er egentlig bare en smaksak.
Ja, det avhenger av om man har god eller dårlig smak.
Og denne diskusjonen har vi hatt før. Man gir ikke egne karakterer til omslaget, papirkvaliteten og skriftstørrelsen i en bok og man gir heller ikke egne karakterer til lyd, grafikk og annet som er en del av et spill som helhet.
 
#24
Virker som dette emnet har blitt drept i en traffikkulykke.
Er veldig kult at det kommer en forbedra versjon til xbox 360.
Skal enten plukke opp fight night 3 eller burnout revenge.

Har ikke funnet noen video av spillet til 360, men det kommer sikkert snart. ;)
 
#25
Så at gamespot har sluppet ut video av burnout revenge til xbox 360.
Her er link: Video av Burnout Revenge til xbox 360
Ser veldig bra ut, vurderer faktisk full auto, men burnout ser ut til å ha bedre online.

Håper dette får litt liv i emnet.

PS: sorry for at jeg double poster, men det er jo såpass lenge siden sist så. :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Bilene ser fortsatt ut som om de er laget av stål... hva faen? :blunk:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#28
Døh, har du sett hvilken behandling bilene får i de spilla? Selvsagt må de være av stål.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Okay, det karosseriet der ser ut som om det er laget av sånn hard, mønstrete plast. Sært.
 
#34
skal ha penger, skal ha burnout revenge til 360:D
 
#35
Jaayyyy, fått penger.. Skulle gå og kjøpe det i dag (trudde det var kommet ut:() så fikk jeg en stor skuffelse av at verken elkjøp, expert, obs, free record shop eller spiderman har spillet.
Så jeg må vente til neste fredag for å kjøpe det. :(
ska det ikke egentlig ha kommet ut eller surrer jeg??
 
#37
JA så det på tothegame.com
Var egentlig 100% sikker på at det kom ut den 7. men der ser man hvor feil man kan ta.

Siden dette emnet ikke går noen steder; ER det bare jeg som er interesert i å skaffe meg Burnout revenge til xbox360?????

Det er jo et jævli bra spill, forstår de som har revenge på andre plattformer, men fy faen hvis jeg blir den eneste norsken som spiller burnout revenge. ;) :p

PS. Hvet at ikke alle som bor i Norge er her på SG.
 
#38
Kom dere til Markedsplassen med en gang! Nå er det nemlig sluppet en demo til Burnout: Revenge.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Gah. Like døvt som alltid. HD don't impress me much, var det vel Shania Twain som sang.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#40
Greit nok egentlig. Men fyfaen, hvorfor må EA games være så pengesyke at de slipper ut spill som nesten er klin like. Overgangen fra Burnout 2 til Burnout 3 var jo ekstreme i forhold til 3 og Revenge.
Fittefolk...