Burrito Bison

Sancti

Terrorkatt
#1
Kunne ikke se at det var nevnt før, så stikk og test ut Burrito Bison, det får i alle fall årets robotenhjørningspris fra meg. Er verdt å sette av mer enn fem minutter, tar seg opp etter hvert. Har ikke tid til å forklare mer, må sprette på flere gummibjørner.
 

Sancti

Terrorkatt
#3
Aner ikke hvem som har mekka det, lover. :D
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Ble sittende å spille det siden forrige post så det er artig nok. Ihvertfall en av de bedre klonene av det derre japanske sykkelspillen.
Kom til tredje verden og da gadd jeg ikke mer.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#6

 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#7
Jeg var på tredje verden etter tjue minutter, men trykka på no piss jeg ikek burde ha trykka på så firefox gikk ned og da gadd jeg faen ikke begynne fra begynnelsa igjen.
 

Sancti

Terrorkatt
#9
Martin: Det bør finnes en continue-knapp ...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
:datamartin:
 

Sancti

Terrorkatt
#11
Ok, jeg tar tilbake robotenhjørningsprisen (det ble ikke *den spillen*); frister ikke å fortsette i evigheter etter at man har kommet seg gjennom. Fikk vel skvist to timer (jeg sugde en del) gratis moro ut av det likevel, så fortsatt verdt en titt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Gjør jeg det rektig eller? Edit: Kleevah! :argh:



Men ja, artig variasjon på Toss the Turtle, likte at det var flere småhemmelige komboer og sånt man kunne dra og at det var såpass mange bjørner med spesielle egenskaper. Men, som du sier, ferdig nå.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#13


Ferdig nå jeg og. Var bra greier så lenge det varte (dvs. til man (nesten) hadde collect'a them alle powerupsa).
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#16
Jeg hater deg :penga:

Det her er vel.. fjerde? klonen jeg har spilt nå, men like suck'd in hver gang.

brb vinne
 
#18
helvete, nå har jeg spilt dette spillet siden klokka 1...