BWii - Battalion Wars 2 (Wii)

Kilik

Lokal moderator
Grafikken er som et middels GC-spill, men dette ser ut til å bli det første onlinespillet som lanseres til Wii, inkludert online co-op!

SITAT
Tricked into believing that the Solar Empire is developing a devastating super-weapon, Commander Pierce and Colonel Windsor of the Anglo Isles launch a pre-emptive strike on the Coral Atolls. The world is once again at war.

Drive tanks, command ships, pilot planes and direct your troops into the heart of the action in the return of the popular tactical action game for Wii.

3 Online Multiplayer Modes
Assault: Instant Combat
Skirmish: Tactical depth
Co-op: Work with friends[/b]

Co-op online på Battalion Wars 2 blir jævlig tøft. Så lenge det er arti trenger ikke grafikken å være som Halo 2. Har vi noe informasjon om hvordan kontrollen vil fungere?

Er det snakk om et helt nytt spill? Eller det kun en liten "oppussing" av det tidligere Battalion Wars med noe ekstra greier?

Lodin

Der Waaaah
Håper virkelig de gjør det mer praktisk og funksjonelt å gi ordre til de andre styrkene i denne utgaven. Av det lille jeg testa av BW til GC var det et småartig spill, men strategibiten feila totalt.

EDIT: Etter endelig å ha klart å komme inn på og lest 1up sine inntrykk er jeg enda ikke overbevist. Beste hadde vært om man kunne få opp et kart og gitt ordre til troppene derfra som i et RTS.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ARGH. Battalion Wars til GC var jo nærmest en katastrofe. >_<

Ga ikke du det seks av ti hos gamer.no da? Aldri spilt det selv, så riktignok artig ut. Men allikevel skuffende at Nintendo prøver å hype oppfølgere av to middelmådige GC-spill. Strikers var jo heller ikke all verdens. Morsomt partyspill kanskje, men ikke noe mer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var en katastrofe strategisk, men et middelmådig actionspill. Jeg gav GRAW 6/10 også - selv om det i mine øyne er fullstendig verdiløst - fordi grunnmekanikken faktisk er veldig solid.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Dette er det Wii-spillet jeg gleder meg mest til, etter Twilight Princess. Kjøpte 1eren på torsdag, og jeg må si meg strålende fornøyd med det spillet har å by på, det er det det ikke byr på som er problemet =)
Så dermed er altså 2eren akkurat som eneren, bare at det fyller opp dens mangler. Det blir med andre ord nærmere perfeksjon :)
Gleder meg til online, variarte oppdrag, humor, båter, overta fiendens byggninger for å få spawn-points og ikke minst, å spille med Tundran Territories utenom bonusoppdrag (hvis de blir blant de 6 rasene så klart. :)
Gleder meg !!!!

PS: Dette var mitt første innlegg på dette forumet, pleier å holde mest til på Nintendo-forumet jeg ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wiise fwom youw gwave. :v: