Bytter bort mange forskjellige titler.

#1
Har nå skaffet meg en X-box. Topicet lever videre under bytting og selging.




Sega Master System II (alle med cover men uten manual):

En defekt konsoll m/en kontroll

Spill:

- Super Space Invaders
- California Games
- Alex Kidd: The Lost Star
- Wimbledon
- Hang On
- Olympic Gold



SNES:

Annet:

- SNES konsoll m/en kontroll og alle ledninger (ser litt skrall ut men fungerer fint)

Spill:

- The Legend of Zelda: a Link to the Past
- Mickey mania
- Indiana jones
- Fun 'n games
- Skyblazer
- Dubble dragon vs. shadow falls
- VorteX
- Donkey Kong Country



Nintendo 64:

2 stk. konsoller m/alle ledninger

Spill:

- Super Smash Bros.
- Conkers Bad Fur Day (med eske (solgt)
- Super Mario 64

Annet:

- Orginalt minnekort
- 2 originale håndkontroller (den ene slitt)
- 3 uorginale håndkontroller (den ene litt ødelagt, men fungerende, ingen slitt)


GC:

Spill (alle med cover og manual og ingen riper):

- Metroid Prime 2 (byttet)
- Spiderman 2
- Super Mario Sunshine (byttet)
- Worms 3D
- Universal Studios
- Capcom VS. SNK 2 EO
- WarioWare Inc.: Mega Party Games$!
- Zelda: CE (spillet er ikke brukt!) *NY*



X-box:

- Max Payne 2
- Jedi Knight: Jedi Academy
- Magic: The Gathering - Battlegrounds
- DOA 3


Så her er det bare å by. Jeg er hovedsakelig interesert i GC-spill (helst 4-player) men er åpen for andre forslag. Jeg vil helst selge noen spill samlet hvis jeg først skal selge. Konsollene går til høyeste bud på spilltreffet, sender dem ikke.

Så hvis noen vil se meg på spilltreffet så er sjangsen kommet.


Har også en NES liggende med ett spill (Blue Shadow). Men NES-en mangler størmkabelen så dermed er ikke den med her.





BUD på følgende ting:

- SNES konsoll m/en kontroll og alle ledninger (ser litt skrall ut men fungerer fint)

Spill:

- The Legend of Zelda: a Link to the Past
- Mickey mania
- Indiana jones
- Fun 'n games
- Skyblazer
- Dubble dragon vs. shadow falls
- VorteX
- Donkey Kong Country

- 3 NES-kontroller

1100kr - Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2 - Freeloader

Hvis noen vil ha dette så må dere by over. Budrunden slutter dagen spilltreffet finner sted (5. mars).
 
#3
Når jeg først skal selge så vil jeg helst selge flere spill samlet. Så hvis du bare har lyst på ett spill så kan vel du sende bud over PM eller svare her.
 
#4
Har nå lagt til ett Gamecubespill og oppdaterer siden med jevne mellomrom (ettersom jeg fort går lei av spill og bytter mye).

Conkers er for så vidt solgt til Nanuk.
 
#5
Hvor mye for den ene originale N64-kontrollen som ikke er slitt? Det kommer litt an på hvor god stand den er i ... Men hvis den er i god stand, og fungerer fint ... Hva med 100,-?

Jeg skal forresten på treffet, så det kan jo ordnes der.
 
#6
Den originale kontrollen til N64 som ikke er slitt fungerer bra. Og med slitt så mener jeg at den reagerer/gir "motstand" nesten med en gang man lener stikken til en av sidene. Det er bare snakk om noen få millimeter den ikke reagerer/sitter løst. Så 100kr høres greit ut.

Skal bare muligens på treffet, kommer an på om det er noen fler som vil kjøpe her. Hvis jeg sender så betaler du porto? Jeg tar kontakt med en gang jeg vet sikkert om jeg skal på treffet eller ikke.
 
#7
Vel, poenget er at jeg er blakk ... Men jeg får penger 1. mars, og siden treffet er 5. mars, så har jeg penger. :p
Men om du ikke kommer på treffet, så er det klart jeg skal klare å få skrapet sammen noen penger i løpet av neste uke. ;)

Men jeg er interessert i den kontrollen som ikke er slitt. Trenger vel strengt tatt bare én kontroll til for øyeblikket, så da kjøper jeg den som er i best stand.
 
#8
Okey, den høres grei ut. Til din (og alle andres) opplysning så har mine uorginale kontrollere til N64 (MàkoPad64) en levetid på likhet med GC sine og samme formen.
 
#10
Det kommer an på, skal du på treffet?

Vet ikke hva jeg skal ha for den, hva med å by over PM eller ved å svare her?
 
#11
Freezar, jeg er er desperat etter SNESen og NESen din. Med alle spill og sånt.

Kan by følgende GC-spill for dem:

- Final Fantasy: Crystal Chronicles (4 player, men krever 4 GBAer og 4 GBA <--> GC-kabeler) (du kan kanskje få med to GBA <--> GC-kabeler)
- Eternal Darkness: Sanitys Requim
- Prince of Persia: The Sands of time
- Tales of Symphonia (NTSC US versjon)
- Skies of Arcadia Legends

Btw, jeg kommer på spilltreffet.

Redigert: Har lagt til Skies of Arcadia. Alle spillene er i god stand og har eske og manual. Jeg er ikke enda helt sikker på om jeg vil bytte bort alle disse spillene, men tenker på det.
 
#12
Dessverre så intereserer kun Skies of Arcadia Legends og GC-GBA kablene. Og det er litt for lite for 2 konsoller med 9 spill.

Men hvis du legger til penger ved siden av eller legger til noen spill av interesse så slår jeg muligens til.

BTW: har en del NES-kontroller (ca. 6-7), en dings som gjør at man kan spille fireplayer på NES-en og en defekt pistol, hvis noen skulle være interesert.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Freezar@10.02.2005, 17.12
Dessverre så intereserer kun Skies of Arcadia Legends og GC-GBA kablene. Og det er litt for lite for 2 konsoller med 9 spill.

Men hvis du legger til penger ved siden av eller legger til noen spill av interesse så slår jeg muligens til.

BTW: har en del NES-kontroller (ca. 6-7), en dings som gjør at man kan spille fireplayer på NES-en og en defekt pistol, hvis noen skulle være interesert.
175553​
Ok, jeg er desperat. Her er en liste over alle spill jeg eier og har. Hvis du ser noe av interesse, kan du bare nevne det her så skal jeg vurdere.
Note. En del av GBA-spillene har jeg i sammen med min lillebror, så det er ikke alle jeg kan bytte.
 
#14
Kunne du tenke deg å selge:

SNESen med kontrollen og alle spillene, og tre NES-kontroller pluss spillet (Blue Shadow)?

Edit: Bla gjennom Shigsy sin spill-liste og se om du finner noe av interesse, og så kan vi spytte i penger også, for vi har gått sammen om å kjøpe det.
 
#15
Jeg svarer i løped av kvelden. Nå har jeg besøk.
 
#16
Jeg lurer på hva dere byr. Hvor mange spill/penger kan jeg få for sakene?
 
#17
Jeg har nå oppdatert med 4 nye gamecubespill.
 
#19
Nei, jeg har spillet.