Bytter bort mange forskjellige titler.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#21
Er det noen sjanse for å få et bilde eller noe av de uoriginale N64 kontrollerne? Jeg er forsåvidt interessert i den uslitte originale også.
 
#22
Ghaz: Viewtiful Joe?

Gateway666: Jeg kan legge ut bilder i morgen (hvis jeg husker/orker) og hvis du har lyst på den originale så må du by høyere enn Psycho Mantis (100kr).

Siden jeg alikevel skal på treffet (høyst sannsynlig) så kan jeg vel ta med alle kontrollene, to N64 maskiner og annet hvis det er behov for det og selge det til høyeste bud.


Er syk og trøtt nå så jeg tror jeg legger meg. Flere spill kommer vel fortløpende på listen etterhvert ettersom jeg er fort går lei av spill.
 
#23
Har nå oppdatert siden med noen nye spill.
 
#24
Har nå skaffet meg en X-Box så topicet lever videre under bytting og salg.
 
#25
Har nå skaffet meg en X-Box så topicet lever videre under bytting og salg.

Ghaz: kan kanskje bytte bort imot Worms 3D hvis du ennå har det? Eller selge det for 125kr (manual følger med denne gangen).
 
#26
Jeg har nå lagt til WarioWare Inc.: Mega Party Games$!.

Og nå må dere snart begynne å poste her, det begynner å bli litt flaut å ha så mange poster etter hverandre.
 
#27
VJ er bytta bort er jeg redd, men jeg er fortsatt interessert i Sunshine, og har ett tilbud for det. Timesplitters (1) til PS2 mot Sunshine. Take it or leave it!
 
#28
Har nå lagt til Max Payne 2 til X-box, flere spill kommer fortløpende.

Ghaz: Har byttet bort Sunshine med en annen.
 
#29
Har lagt til 3 nye titler til X-boxen. Kan også nevne at jeg er ute etter diverse titler (gjerne gamle) til boxen som er gode (Halo, KOTOR osv.).
 
#30
Opprinnelig skrevet av Freezar@28.02.2005, 10.59
Har lagt til 3 nye titler til X-boxen. Kan også nevne at jeg er ute etter diverse titler (gjerne gamle) til boxen som er gode (Halo, KOTOR osv.).
182794​
Ville det vere interessant å bytte Max Payne 2 mot Halo? :tommelopp:
 
#31
Næ. Med mindre du legger til noen penger.
 
#34
Hvor mye for disse?:
-Mickey mania
- Indiana jones
- Fun 'n games
- Skyblazer
- Dubble dragon vs. shadow falls
- VorteX


gir deg 200?
 
#35
Næ, har allerede ett bud på SNES-en med alle spilla som er, tja ... litt bedre.
 
#36
Jeg har nå lagt til Zelda: CE. Spillet er i topp stand og ikke brukt (ikke tatt ut av coveret en gang!).

Siden oppdateres hyppig fremover.