Call of Duty 2 (XBOX360)

#1
Nå som COD2 har blitt oppdatert med en patch som gjør at det går smertefritt å spille online, samt at to nye kartpakker er lagt ut, begynner det å bli morsomt å spille.

Det er nå også mulighet for å starte private kamper, og hvor artig ville det ikke vært å spille en Team Deathmatch med 8 norske spillere, hvor første lag til 300 poeng vinner?

Alle som vil kan melde sin interesse i denne tråden, kanskje vi får til noe.
 
#2
Supert forslag. Jeg skulle knertet deg med en eneste gang, hadde det ikke vært for at jeg har klart å ødelegge spillet mitt. Regn med at jeg bytter til meg et nytt om ikke for lenge.

Edit:
De av dere som ikke har plukket opp dette spillet: Gjør det. Morsomste Live-spillet på 360. Jauda gauda, morsommere enn både GRAW og BF 2.
 
#4
Jeg er veeeeldig interessert, men jeg har dessverre måttet levere tilbake spillet til kompisen min. Skal kjøpe det selv, så jeg jeg er med en dag.
 
#5
Jeg er også meget interessert i dette opplegget. Har spillet og er veldig klar. Du får bare poste videre her. To let me know.
 
#6
Ja, når Revan skaffer seg spillet har vi hvertfall 4 spillere og dermed et full lag, men aller helst skulle vi jo vært 8 norske. Vi kan si det sånn: Når det er 6 spillere som har meldt sin interesse her så begynner vi å avtale tider, 3 vs 3 deathmatch er fett nok det.
 
#12
Da er endelig spillet meg i hende igjen. Prøvde det litt i natt, og ble overrasket over hvor dårlig jeg har blitt på fraværet jeg har hatt fra spillet. Allikevel skal det bli morsomt å spille mot SGere igjen. Noen som er keen på å spille imorgen (søndag)? Legg meg til på MSN isåfall, så ordner vi noe. MSN: raziel98@netcom.no
 
#13
er med jeg også,eneste problem er at comunication/headset ikke funker på min 360..dvs kan ikke høre dere eller dere kan ikke høre meg :-(
 
#17
Bra, bra, jeg kjøpte ikke spillet, men skal skaffe det til i kveld. En kompis låner av en kompis, og ingen av dem spiller det. Yes! :)