Call Of Duty 3 offisielt annonsert

#22
Det eneste som kan gjøre Call of Duty bedre er bedre grafikk og eventuelt en implentert fysikkmotor. Uten all eye-candyen så er dette spillet ganske så uinteressant.


Jeg spiller Call of duty 2 :$
 
#23
IGN har testet Call Of Duty 3

Nye skjermbilder

Nye videoer

Er det bare jeg som ikke får lastet ned de videoene? Når jeg klikker inn på videoene skjer det vanlige; "Requested video ready. Please save below." Det er bare det at det ikke kommer frem noen som helst link jeg kan videreklikke på for å laste ned, slik det gjorde før.
 
#26
Haha. :D Grafikken på bildene var ikke mye imponerende, nei. Ikke store forbedringen siden toeren. Har ikke sett filmene enda, da. Gikk visst an å laste de ned i IE, så de skal settes på nedlasting nuh.
 
#27
SITAT(Sulky @ 14.06.2006, 22.40) 9976
Det eneste som kan gjøre Call of Duty bedre er bedre grafikk og eventuelt en implentert fysikkmotor. Uten all eye-candyen så er dette spillet ganske så uinteressant.
Jeg spiller Call of duty 2 :$
[/b]
Les over det du her skrev og finn selvmotsigelsen. Om toeren i ditt syn kun er interesant på grunn av grafikken, er det da ikke noen måte å gjøre oppfølgeren bedre på annet enn å gjøre det penere? Hva med å faktisk gjøre det interesant å spille (noe jeg for øvrig er helt enig i at det ikke er i toeren)?
 
#29
Jeg ser ikke stor forskjell, gitt. Og for å være helt ærlig, så tror jeg ikke Wii-versjonen blir noe særlig mye styggere.
 
#30
SITAT(Morbo @ 12.07.2006, 20.55) 14087
Les over det du her skrev og finn selvmotsigelsen. Om toeren i ditt syn kun er interesant på grunn av grafikken, er det da ikke noen måte å gjøre oppfølgeren bedre på annet enn å gjøre det penere? Hva med å faktisk gjøre det interesant å spille (noe jeg for øvrig er helt enig i at det ikke er i toeren)?
[/b]
Med mindre COD2 er det første COD spillet han har spillet da :hm:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#31
Ny deltager til grafikksammenligning: Wii.

Gled deg til en fremtid hvor alle ser ut som tullinger når de spiller.
 
#32
Jeg vil påstå å si at vi ser ut som tullinger fra før av når øynene er klistret til skjermen, man blunker såvidt, svetten renner på det mest hektiske og folk brøler et eller annet banneord når det går til helvete for dem. :p
 

SHDR

Gullmedlem
#33
Wow. Det ser jo nesten ut som et Xbox-spill. Kanskje det trenger å være i bevegelse for at det ikke skal se ut som noe katta dro med seg inn?

Jeuxfrance.com har en bunt med videoer. Er alle de fra x360 eller PS3-versjonen? Det var noen som påstod at en av de tre videoene var fra Wii-versjonen, mens de andre var til x360/PS3. Personlig så jeg ingen forskjell. Noen som vet?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Hurra, enda et WW-skytespill. Hva skjedde med ryktene om at Call of Duty skulle flytte seg inn i andre kriger overbrukt i skytespill, som Golf-krigen? De kan ihvertfall late som om de gjør noe nytt - utifra hva jeg har sett er det de samme scripta hendelsene, de samme eksplosjonene og de samme gørr våpna. Snork.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#35
Foreløpig er det bare PC versjonen som flytter seg inn i andre kriger
 

SHDR

Gullmedlem
#36
Hvordan kan du kalle Kar 98 og Winchester M1 for dølle våpen? De er jo så spenstige at trampoliner stirrer sjalu på dem på gata! Det er jaffal mye tøffere enn sånn barnsli stil som på fy faen TEAM FORTRESS ASS. LOL Gabe Newell er større enn sola på grunn av at han spiser så mye ;);)

Har du spilt mye Frogger i det siste, Nicholas?
 
#39
Frogger is a classic arcade game, originally released to arcades in 1981. The premise is simple. You, as a frog, must hop across a busy road and then hop across a log-and-turtle-filled river to get to a home base at the top of the screen. Getting hit by cars, jumping into the water, and getting eaten by otters or snakes are the sorts of things you want to try to avoid. Now, that arcade classic is available on the Xbox 360. It's a mostly faithful emulation of the arcade original with a few interesting updates that should please fans of the series.

Frogger til Xbox 360 hos GameSpot.