Call Of Duty 3 offisielt annonsert

#1
I går avlsørte Activison at Call Of Duty 3 er på vei til neste-generasjons konsoller. Denne gangen er det Treyarch som utvikler oppfølgeren til den prisbelønte serien.

Trayarch sto også bak Call Of Duty 2: Big Red One til konsoller.

Hos IGN kan du også se en pre-E3 2006 trailer.

På slutten av traileren kan du se PlayStation-, Xbox- og Nintendo Revolution- / Wii-logoene.
Det er enda ikke klart om spillet er på vei til PC. Uansett, en annen oppfølger er også annonsert til PC.
 

Endre

Ødela forumet
#2
SITAT
Nyhetene skal ikke limes direkte inn fra andre norske eller utenlandske spillsider. Hvis du tar deg tid til å skrive en nyhet, er du også nødt til å ta deg tid til å oppsummere nyheten på minst to setninger, og gjerne legge ved dine tanker og meninger.[/b]
Det er fint om du fjerner sitatet i innlegget ditt, og heller forteller hva som er annonsert osv. Skjønner at det er litt vanskelig å tilpasse seg disse nye reglene, men jeg blir nødt til å si i fra så folk lærer seg det.
 
#3
Jeg var dum nok til å ikke lese reglene. Beklager dette. Skal redigere innlegget mitt.
 
#4
Jeg laster ned videoen nå i spenning! Jeg elsker Call of Duty 2 til Xbox 360, så jeg har stor tro på at oppfølgeren blir veldig bra.
 
#5
Nå har jeg ikke prøvd Big Red One, men jeg har fått inntrykket av at deres Call of Duty-versjon var underlegen i forhold til versjonen som kom til PC og Xbox 360 ut i fra omtaler. Jeg håper at dette vil bli like bra som Call of Duty 1 og 2, men jeg tviler en smule med Treyarch som utviklere.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Hmm, likte CoD2 meget godt på pc, og CoD3 er jo nesten nødt til og komme på PC, det var jo der serien startet med CoD1 som var meget godt, når det kom :) Men må egentlig innrøme at jeg ser mere frem til BiA 3, men håper da dette blir bra da ;)
 
#8
Jeg har jo spilt igjennom alle Call of Duty spillene, så da blir det veldig kult og kjøpe det spillet. Men kommer det bare på konsoll eller?
 
#9
Foreløpig er det kun annonsert til konsoll, men jeg vil tro de som lagde PC-versjonene vil komme med en treer også.
 
#11
Både Call of Duty og Call of Duty 2 var grei underholdning, men jeg tviler på at markedet trenger enda en middelmådig franchise med et nytt spill på markedet hvert bidige år...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Jøss, et WW2-spill får nok en oppfølger? For en overraskelse. :eek:
 
#13
SITAT(Skamprylt @ 30.05.2006, 23.11) 6858
Både Call of Duty og Call of Duty 2 var grei underholdning, men jeg tviler på at markedet trenger enda en middelmådig franchise med et nytt spill på markedet hvert bidige år...
[/b]
Så lenge markedet kjøper, fortsetter de å komme høyst sannsynlig.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#14
Foretrekker Medal of Honor, og gleder meg mer til Airborne enn CoD3. Helt ærlig synes jeg det er på tide å gi andre verdenskrig en pause. begynner å bli jævlig lei av D-Day-melking. Har vi et eneste spill fra Korea? Eller noe nevneverdig fra WWI?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#15
SITAT(Aquila @ 31.05.2006, 15.19) 6967
Foretrekker Medal of Honor, og gleder meg mer til Airborne enn CoD3. Helt ærlig synes jeg det er på tide å gi andre verdenskrig en pause. begynner å bli jævlig lei av D-Day-melking. Har vi et eneste spill fra Korea? Eller noe nevneverdig fra WWI?
[/b]
Det finnes et spill om Korea-krigen, som ironisk nok heter Korea: Forgotten Conflict. Når det gjelder WW1, så finnes det vel bare Battlefield 1918, en 1942-modifikasjon som stort sett består av piggtråd og skyttergraver.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Og The Trenches, vel?
Men ja, nok WW2 for lenge siden nå. Tror det var i 2004 Penny Arcade utdelte "Please, can we have another genre now?"-prisen til andre verdenskrig.
 
#17
SITAT(Endre @ 06.05.2006, 11.28) 266
Det er fint om du fjerner sitatet i innlegget ditt, og heller forteller hva som er annonsert osv. Skjønner at det er litt vanskelig å tilpasse seg disse nye reglene, men jeg blir nødt til å si i fra så folk lærer seg det.
[/b]
Hvis man kommenterer nyheten som er sitert med et par linjer, er det fremdeles fy-fy ?
 
#18
Grafikk er jo fortsatt i stor utvikkling og for min del har jeg ingenting imot oppgraderte ww2 spill. Enda lettere å få flash av krig forann skjermen og å tenke seg hvordan det var. Men Cod 3 allerede. Er fortsatt meget fornøyd med 2ern. Skjønner ikke helt hva stresset er for.

Foresten: Verdens historen har jo massevis av herlige grumsheter vi gamere kan boltre oss i. Men de "lamere" hendelsene sliter vel med å slå gjennom stort
 
D

Doctor Downs

Gjest
#19
At opplevelsen kan forbedres er sant nok, men jeg synes ærlig talt ikke noen av WWII-spille har blitt stort mer realistiske med åra, akkurat. Eneste er at det kommer flere folk på skjermen om gangen, hvilket forsåvidt er bra. Men WWII har også jævlig mye å ta av, altfor mye til at hundre spillfranchiser skal bruke samme jævla Normandi-invasjon.