Call of Duty 3

D

Deleted member 91

Gjest
#61
Jeg våger å påstå at alle som blir skuffet av Call of Duty 3 singleplayerdel har urealistiske forventninger. Hallo, det er WWII-spill, du er meningen at du skal løpe rundt med gutta i B-kompaniet for å plassere bomber på tysk artilleri eller hva faen. Såvidt jeg kan se, er det ingenting direkte galt med den i CoD3, ihvertfall ikke sammenlignet med forgjengerne sine. Jeg hørte 1UP-kara klage over at det ikke var nok kjente kamper å delta i, akkurat som å storme strender i Normandy for fjortende gang er så jævlig spennende. Og, newsflash: Det har alltid vært lineære greier. Men ved hjelp av blandingen usannsynlig mange setpieces og masse testosteron, er det fortsatt grei, dog litt hjernedød, skuring. Underholdningsverdien ligger vel omtrent på samme sted som å slenge seg ned foran TV-en en kveld. Granted, nå er jeg bare fire oppdrag inn, så kanskje ting tar en helt sinnsykt dårlig vending, men jeg tviler.

Menne, atte: Fiks intarwebben din så raskt du klarer. Det hjelper nok å sjekke NAT-settingsene dine, i tillegg har Call of Duty 3 den stilige buggen at om du prøver å joine en venn som spiller det, og får feilmelding, så dukker det ikke spill opp på server-lista. :/
 
#62
Jeg har spilt alle spillene, og jeg tror ikke jeg har urealistiske forventninger. Det kan hende jeg vipper oppover når jeg får spilt det litt mer (legger det heller under GoW i bunken).

Selvsagt har det vært lineært hele tiden (jeg skrev no lange greier som forsvant ved et uhell, så jeg fattet meg i korthet), men ikke så ille som her.

Angående Live fungerer absolutt alle andre spill jeg har. Jeg tviler derfor på at det er min feil at akkurat COD3 ikke funker, i tillegg til at mange andre har klaget på det samme.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#63
Jeg tviler også på at det er din feil Ultrag, men det jeg sier er at det er mange andre som alikevel får spilt det, så jeg prøver å foreslå tips som kan hjelpe deg. Hvis du sitter bak en router kan du i tillegg prøve å koble direkte til modemet ditt, for å se om det hjelper. :)

Men hva singleplayeren angår: Hva hadde du egentlig forventet? Hva var det som skuffet deg? Jeg ser nemlig ingenting direkte galt med den, men så er jeg ikke jeg så fryktelig "inn" i hva som er pop eller ikke ved WWII-spill. 90% av tiden min med dem brukes på multiplayer.

Ahahah, hadde akkurat noen jævlig koselige runder med noen tilfeldige skotter. Endte opp med like over 40 kills og 12 deaths når kampen var over. =D
 
#64
Vel, jeg er ikke i den bransjen der slike problemer stikkes under en stol. Men jeg skal titte litt på det.

Angående enspiller hadde jeg forventet noe som matchet COD2, ikke var dårligere. COD2 er, selvfølgelig, lineært, men COD3 er verre. Da tenker jeg for eksempel helt på starten, der du tvinges til å sitte i denne tanksen og sprenge fienden, og helt latterlig trange ruter i spillet generellt sett. For eksempel kan du ikke gå over en halvmeter høy hindring, men må gå en lang omvei rundt.

Dessuten synes jeg det virker rimelig kaotisk. I alt for mange av brettene føles det ut som man blir skutt fra hundre kanter, uten mye valg. Og AI-en er jo langt under par.

Nei, slik det ser ut nå er jeg ikke imponert. Jeg stiller riktignok høye krav, og isolert sett synes jeg det er grei underholdning, men ligger nok an til en 5/6 av 10 nå. Så får jeg se om flerspiller eventuelt klarer å vippe meg litt opp.

Forøvrig burde jeg være forsiktig med å uttale meg for mye enda. Har bare spilt en tre-fire timer. Jeg får komme tilbake om jeg endrer mening.
 
#65
Irriterer meg at man ikke kan komme like lett over mange av små hindringene som man kunne i 2'ern. Har ikke fått spilt så mye pga lekser >.<

Irriterer meg enda at jeg ikke klarer å vinne armwrestlinga XD Trykker jo drit fort men taper vær gang.
 
#67
Synes det ser horribelt ut å spille med den kontrollen.

Jeg fant denne omtalen av nevnte spill meget interessant. Det er Ultrag som har skrevet den, og jeg takker ham. Nå er det ikke lenger noen tvil mellom Gears of War og Call of Duty 3, samme hva folk sier. Det at Ultrag sier at spillet er værre enn forgjengeren gjør at jeg absolutt ikke vil kjøpe enda et spill (eller, jeg har ingen da, spille sier vi), når forgjengeren er bedre. Først Gears nå, så Vegas, og deretter Assassin's Creed og Dead Rising etter jul. Kanskje CoD3 etter det igjen.