Call of Duty 3

#1
Alltid vært en stor fan av Call of Duty (for en singleplayer-del), og venter ikke akkurat småøyd på treeren - tror jeg får den i posten neste uke. Uansett, titt litt på denne Multiplayer-demonstrasjonen fra spillet. Ser rett og slett genialt ut, selv om det virker litt skeptisk ut. Har på følelsen at det vil innebære mye frustrasjon med den store levelforskjellen vi blir presentert.

http://www.gameroobie.no/tv/1991.grl
 

Halky

Veteran bruker ;)
#2
Ahhh, så sur jeg er, for at dette ikke kommer ut på PC :( Har likt hele CoD serien, likte godt CoD 1 og 2, spesiellt grunnet den fine SP delen, og brettene osv..

Men da får jeg heller glede meg mere til Brothers In Arms 3 - Hells Highway :) Som nok er litt bedre på en del punkter.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Hva i heite hælvete er vitsen med å lage enda et jævla spill satt i andre verdenskrig, hæ? Jeg boikotter Company of Heroes utelukkende på grunn av den settingen, så jeg orker ikke engang tanken på dette. RTCW og MOHAA var artig, men det var faktisk ikke på grunn av settingen, tjommier.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Enig. Det er litt synd, fordi jeg veit at Call of Duty ellers er en meget solid FPS-serie (bevares, jeg hadde det jo faktisk moro med CoD2, selv i singleplayer). Nei, takke meg til med andre action-klisjeer, som f.eks spesialpoliti à la Rainbow Six: Vegas, som jeg planlegger å plukke opp istedet.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#5
Jeg tror det kommer til å eie brutalt, multiplayeren i 2-ern er kul, men dette ser jo faenmeg helt genialt ut. Ingen tvil om at dette prioriteres over Vegas og GoW.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Uinteressant, som mange andre tredjepartsspill på akkurat den maskinen. Jeg har Xbox 360 til sånt, ellers takk. :p
 
#10
Bilder kan som regel ikke sammenlignes med spillets grafikk, for in-game så er det helt annerledes. :)

Call of Duty 3 blir enormt, skal rocke med Cock jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
SITAT(Ultrag @ 04.11.06, 11.12) 32172
[Bilder]

Tipp: hvilken er Wii, hvilken er PS3./[/b]
En sammenligning som nok ville vært like interessant, var "Tipp: Hvilken er Resistance: Fall of Man, hvilken er Half-Life 2: Episode One?"
 
#12
Nederste er Wii-utgaven, forresten. Hvis jeg ikke er helt på jordet nå, jeg dømmer etter hvilket bilde som ser finest ut. Og PS3 har bedre grafikk, selv om det er helt utrolig teit å sammenligne spill på skjermbilder som ikke er hundre prosent in-game.
 
#13
Jeg kjøper når det blir billig, 149 eller lignende. Full pris er det absolutt ikke verdt.
Det er morsomt og alt det der, men begynner å bli litt vel meh med alle WW2-spillene som blir utgitt. Har ennå til gode å skaffe meg CoD2, uansett.
 
#14
SITAT(Revan @ 04.11.06, 13.06) 32194
Bilder kan som regel ikke sammenlignes med spillets grafikk, for in-game så er det helt annerledes. :)

Call of Duty 3 blir enormt, skal rocke med Cock jeg.
[/b]
Å. Det visste jeg ikke. <_< Synes bare det var så stor forskjell at det var morsomt å legge det inn i dette passende emnet. :hm:
 
#16
SITAT(Darkstorm @ 04.11.06, 15.06) 32218
Jeg kjøper når det blir billig, 149 eller lignende. Full pris er det absolutt ikke verdt.
Det er morsomt og alt det der, men begynner å bli litt vel meh med alle WW2-spillene som blir utgitt. Har ennå til gode å skaffe meg CoD2, uansett.
[/b]
Det er mange WWII-spill ute, men etter min mening er det få som er så gjennomførte som Call of Duty-serien, hvertfall på konsoll. 449,- på Elkjøp, det er ikke full pris. ;)

Brian, trodde du var glad i meg. :(
 

Halky

Veteran bruker ;)
#17
Hvis man er ute etter noen gode gjennomførte WWII spill til console, så hville jeg ha sjekket ut Brothers in Amrs serien, det er også en fin serie ;)

Men jau CoD er også en fin serie.
 
#18
Jeg elsker både Call of Duty og Brothers in Arms serien og jeg skal definitivt kjøpe begge to når det kommer ut.

Jeg synes faktisk at Medal of Honor: Airborne ser litt snasent ut også. Det at man kan styre hvor man skal lande på slagmarken virker som en fiks ide. Gleder meg.